nieuwe pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

khalid123

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
53
Bete lezers,

Ik wilde mijn pc videokaart upgraden zodat ik beter kan gamen, maar dat bleek wat te moeilijk voor mij.
Ik zoek een 2e hands pc waar ik spellen zoals league of legends op kan spelen zonder lag (haperen enz)
Ik wil er een kopen van rond de 150 euro en ik heb een aantal goede pc's met 4 gb ram enz. gezien op de volgende sites:

Www.usedpc4sale.nl
Www.pc4sale.nl

Ik vraag hulp omdat ik het moeilijk vind om te kijken of hij wel geschikt is

Alvast bedankt,

Khalid
 
Laatst bewerkt:
Alle bovengenoemde pc's gaan niet werken. Dit i.v.b met het ontbreken van een redelijke Videokaart. Ook zijn de procesorren al zodanig verouderd, dat je er niks mee kunt. De pc's die jij laat zien zijn enkel ideaal voor Office gebruik of een beetje internetten. Maar daar blijft het dan ook bij. Dit zijn toch de minimale vereiste die je nodig hebt: http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/604896?tti=2&pti=10&minscore=&maxdelivery=&minproducts=4&maxshops=1#shoplist > Geheugen en HD kunnen wat kleiner en bespaar je wellicht 2x tien euro. Maar dan betaal je wel gelijk veel meer voor het gene wat je krijgt. Of te wel minder waar voor je geld.
 
Laatst bewerkt:
je zou ook je oude pc kunnen upgraden voor €180,- met nieuwe processor, voeding, videokaart, moederbord en geheugen als je je oude hardeschijf en behuizing kan gebruiken dan zou je dit moeten kopen ---> link dit is wel de beste optie als je voor performance wilt gaan

wat je ook kan doen is een tweedehands pc kopen en daar de videokaart van upgraden dan zou je dit kunnen kopen ---> link
met deze tweedehands pc --> link waar ik wel over twijfel is of ze een pci-e aansluiting hebben de meeste socket 775 hebben dat maar niet allemaal

Alle bovengenoemde pc's gaan niet werken. Dit i.v.b met het ontbreken van een redelijke Videokaart. Ook zijn de procesorren al zodanig verouderd, dat je er niks mee kunt. De pc's die jij laat zien zijn enkel ideaal voor Office gebruik of een beetje internetten. Maar daar blijft het dan ook bij. Dit zijn toch de minimale vereiste die je nodig hebt: http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/604896?tti=2&pti=10&minscore=&maxdelivery=&minproducts=4&maxshops=1#shoplist > Geheugen en HD kunnen wat kleiner en bespaar je wellicht 2x tien euro. Maar dan betaal je wel gelijk veel meer voor het gene wat je krijgt. Of te wel minder waar voor je geld.

nou als je eens naar de requirements van het spel legeau of legends kijkt dan heeft hij niet zo'n hele goede pc nodig hebt hij kan het spel zelfs op ultra spelen ---> link
 
Laatst bewerkt:
Waarom een upgrade van de huidige pc, een heel echt Officemachientje, geen optie is, kun je hier lezen.
 
ja maar dat is toch geen probleem als het moederbord ook wordt vervangen
 
De onderhavige HP is uitgebracht, gebouwd (óók v.w.b. de koelfaciliteiten) en bedoeld als businessmachine. Je gaat in een oud Fiat Pandaatje toch ook geen BMW 320i motor plaatsen?
TS doet er m.i. heel verstandig aan om zijn upgradeplannen lost te laten en uit te gaan zien naar een leuke 2e hands machine. Aandachtspuntje is het budget. Ik denk dat bij verdubbeling van het budget pas écht leuke 2e hands machines te vinden zijn.
 
Laatst bewerkt:
daar zit wat in.. dan kan hij deze behuizing kopen en als hij een sata hdd heeft nog gebruiken
dan kan hij voor 200,- wel een nieuwe kopen --->4.png (link werkt niet dus even met foto gedaan)
en als hij geen hdd heeft dan kan hij deze kopen ---> link
echt iets anders kan hij denk ik niet doen behalve doorsparen:p
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf toch een beetje hangen op de financiële kant van het verhaal bij TS. Naast zijn in te schatten vaardigheden om zelf het e.e.a. in te bouwen / om te bouwen (waarvan ik a.d.h. eerdere topics / berichten de inschatting maak, dat die niet echt aanwezig zijn) is een budget van € 150,-- simpelweg te klein om een leuke 2e hands machine te kopen van een wat recenter bouwjaar, lees : qua specs.
Zoals ik al schreef, denk ik echt dat je voor een grappige 2e hands machine met een heel klein beetje vermogen, toch al gauw € 250 / € 275 a € 300,-- (ondergrens) tot € 600,-- kwijt bent, waarbij je dan voor het laatstgenoemd bedrag zelfs aan een (I3 / i5?) machine uit 2012, begin 2013 mag denken.
 
Laatst bewerkt:
dat hij er zelf geen in elkaar kan zetten dacht ik ook al, maar volgens mij kent iedereen wel iemand met een beetje verstand van een pc misschien dat hij iemand op hulp kan vragen of naar een plaatselijke computer winkel kan gaan waar ze dat voor hem kunnen doen maar zoals je zegt 150,- is inderdaad veel te weinig hij minimaal toch aan het dubbele denken
 
Misschien vind ik er nog een op. Marktplaats. Wat zijn dan de minimale eisen voor een computerdedoe games aankan
 
handig om te weten welke games je gaat spelen.
games verschillen namelijk nogal in hoe zwaar ze zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik speel niet al te zwaar,
League of legends en minecraft.
Ik hoef Geen volle fps maar wel 30 of meer..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan