nieuwe record in tabel met automastic excel opslaan, hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laurel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2009
Berichten
4
Hey :confused:

Ik heb een formulier factuur zelf gemaakt, is klaar.
Maar mij vraag af... hoe automatisch opslaan in Excel blad record?
Ik bedoel koppelen elkaar opslaan.
Het gaat om niet elke keer alle kopiëren of toevoegen exporteren.
Alleen makkelijk vanzelf record of wijzigen opslaan.

Weet jij hoe?
Geef mij duidelijk uitleggen, dan ben je echt dankbaar!

grt Marco:cool:
 
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld; ik neem aan dat je een formulier (met onderliggende tabel) in Access hebt gemaakt, en dat je nu de gegevens in Excel wilt gebruiken? Zo ja: maak een koppeling met de Access query/tabel in Excel en je hebt altijd de actuele gegevens als je het Excel bestand opent.
 
Hai, ik bedoel formulier access een nieuwe record toevoegen.
Gaat de automatisch Excel opslaan in blad.
Ik wil het voorbeeld. lukt het niet. vanwege storing pc.

ik heb wel veel eerder www gezien. weet het niet meer welke www

Grt Marco (Laurel)
 
Je tweede berichtje helpt niet echt, vrees ik. Je had al gezegd dat je een formulier had gemaakt, maar ik ga er nu vanuit dat je dat op een tabel of query hebt gebaseerd, anders kan je geen nieuwe records toevoegen. Maar dat kun je dus nooit (tenzij je het hele proces programmeert) in Excel opslaan. Een voorbeeld db is wel zo handig, maar je moet die db dan wel comprimeren, en zippen, want databases kun je niet uploaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan