nieuwe site

Status
Niet open voor verdere reacties.

scvoetbal

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2011
Ik heb de homepage van mijn nieuwe site gemaakt. Dit heb ik gedaan in dreamweaver en alles zag er perfect uit. Toen ik de site in google chrome opende zag alles er ook perfect uit. Maar toen ik hetzelfde deed in firefox klopte de site net niet helemaal (witte randjes). Ik heb geen internet explorer maar volgens mij klopt de site daar al helemaal niet.
Ik heb besloten om de site maar even te uploaden zodat jullie hem kunnen zien:
http://www.voetballlnl.site88.net/
Mijn hoofdvraag is dus:
- Hoe krijg ik de site voor elke browser perfect?
Als jullie verder nog tips of opmerkingen hebben over het ontwerp hoor ik die natuurlijk
graag!

Alvast bedankt,
Jelle

Ik heb precies hetzelfde wat jij heb maar ik heb het alleen als ik de pagina wijzigd

Kan niet op je site kijken.
Zie alleen de pagina van de hoster !

Ik zie hem ook normaal. Zou ook graag willen weten hoe ik dit voor alle browsers goed kan krijgen?

Laatst bewerkt:
Is hij in HTML of XHTML? Volgensmij zet FF alles automatisch om in XHTML. Ik weet niet precies maar dat dacht ik.

Ik heb eerst de layout in PS gemaakt, toen verder uitgewerkt in dreamweaver. In internet is hij netjes todat ik op een link klik. Dan versringt de pagina link aan de zijkant (op de hele hoogte van de tekst) naar rechts. En in chrome is hij zonder dat ik wat doe al een beetje naar rechts versprongen. Ook weer alleen op de hoogste van de tekst.

Ik heb eerst de layout in PS gemaakt, toen verder uitgewerkt in dreamweaver (HTML). In explorer is hij netjes todat ik op een link klik. Dan versringt de pagina link aan de zijkant (op de hele hoogte van de tekst) naar rechts.

En in chrome is hij zonder dat ik wat doe al een beetje naar rechts versprongen. Ook weer alleen op de hoogte van de tekst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan