Nieuwe Sony Vaio laptop start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannydup

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 nov 2011
Berichten
4
Hoi iedereen.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Ik wou net op mijn andere laptop NOD32 installeren (ik heb me laptop net een dag)
Toen kreeg ik de melding van Maccaffee die standaard op de lap zat dat er een virus in zat en het geblokkeerd werd. Nouja prima en op okee geklikt waarna 2min de laptop opeens uitviel. Vervolgens de laptop opnieuw gestart en kreeg na enkele minuten weer de zelfde melding en weer op okee geklikt en de laptop viel weer uit.

Na opnieuw starten valt de laptop na op het aan knopje te hebben gedrukt al na 2sec op een zwart scherm met knipperend streepje en doet hij verder niks meer.

Heb geprobeerd om F8 ESC en DEL in te drukkken van tevoren maar dit geeft geen resultaat.

Ook heb ik de laptop middels het ASSIST knopje van VAIO opgestart en geprobeerd een systeem herstel uit tevoeren naar fabrieks instellingen en dan loopt hij ook weer vast bij de eerste keer dat die moet opstarten.

Iemand enig idee wat ik nog zou kunnen doen?

De eset heb ik trouwens binnen gehaald met Grabit dus niet van de officieele site zelf.

Alvast bedankt,

Danny
 
Hoi,
welkom op Helpmij
het is niet verstandig 2 antivirusprogramma's op 1 pc te zetten.
Daarbij ken je de risico's van downloaden v.e. niet officiële site.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/670075-geen-internet!
Lees die thread maar even van een paar dagen geleden die trouwens opgelost is.
Kijk in je handleiding welke toets voor jouw pc de veilige modus is (meestal F8 trommelen tijdens de boot kan ook F7 of F6 zijn).
Probeer anders gewoon alle F-toetsen uit.
 
Laatst bewerkt:
Heb alle toetsen al geprobeerd,

Komt nergens in...
 
Laatst bewerkt:
Blijven proberen, gelijk met de start beginnen met trommelen. Je moet dan ergens een reactie krijgen. Je hebt geen recovery cd/dvd? Vergeten aan te maken? Bij nieuwe laptops e/o pc's krijg je meestal de optie om meteen een recovery disk te maken.
Update: modelnr. ???
 
Laatst bewerkt:
Ga morgen eerst ff naar de winkel heb namelijk het idee dat er ergens anders iets fout gaat. Als ze hem niet terug nemen ga ik weer verder proberen.

Nee heb geen cd gemaakt, alles staat in één beveiligd deel op het toestel zelf. Maar dit werkt ook niet zoals het moet
 
Dat is idd de beste oplossing. Dat de recovery op die beveiligde partitie staat klopt wel, maar als je schijf stuk gaat b.v. heb je daar niets aan.
 
Zonder problemen nieuw toestel gekregen,

Topic kan gesloten worden.
 
Dat mag je zelf doen.
Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan