nieuwe versie Spybot geinstalleerd, maar......

• Onderwerp starter Onderwerp starter wegje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
verwijder via uninstallen daarna ook de map van Spybot
(daar waar ie geinstalleerd is ) C????
wie weet

Na het verwijderen via Software -> Uninstall heb ik ook de map van Spybot verwijderd.

Ik heb Ad-Aware 6.0 ook op mijn systeem staan. Ik zal nu een scan daarmee uitvoeren

Ik heb de Adaware nu ook gedaan en die geeft niets aan. Hoe nu verder?

Hoi wegje,

Heb je Spybot uit Configuratiescherm > Software gedeinstalleerd of met zijn eigen uninstaller? (Zie screenshot)
Haal ook zoals P@sbeer zei eens de hele map weg en installeer het dan helemaal opnieuw en laat weten of jouw keuzes er dan ook zo uitzien als in het screenshot.

Groetjes,

Pieter

Bijlagen

• ssdchoices.jpg
    ssdchoices.jpg
    16,3 KB · Weergaven: 22
Dag Pieter

Ik heb het via Software verwijderd, en daarna de map met de inhoud verwijdert.
Het screenshot zoals weergegeven in jouw bericht heb ik niet gezien toen ik de advance mode aanklikte. Spybot ging gelijk scannen (en ik kan het dan ook niet stoppenzetten, ik moet wachten totdat ie "uitgeraast"" is

Ik had hem er af gegooid weer, maar zal nu weer even een installatie doen. Kijken wat ie nu doet.

Jenny

Ik heb het opnieuw geinstalleerd, maar ik zie niet hetzelfde als het screenshot. Het enige dat ik te zien krijg is de (advanced mode) en (easy mode) + het Uninstall item

ik mag toch aannemen dat ik wel de volledige versie, 3.598 kb, heb gedownload?

Begin te denken dat er bij jou een hacker aan het werk
is;misschien eens proberen om het prog onder een
andere naam te installeren.
Heb gezien bij SPYWARE BLASTER dat INetSpeak in het
databestand vermeld staat;misschien dat eens uit-
proberen?
http://www.wilderssecurity.net/spywareblaster.html
Als je REGCLEANER hebt,na verwijderen van een prog
daar ook toch eens gaan zien of niets "vergeten" was
bij de uninstall.
Bolleke

Volledig opgehaald?Rechts klikken op de map van het
prog>eigenschappen en daar nagaan of de grootte
van het bestand overeenstemt met wat werd aange-
geven als grootte waar je het opgehaald hebt.
Kleiner is niet goed en groter bedenkelijk
Bolleke

Bolleke,
Ik heb Norton Internet Security 2003 al "tijden"geinstalleerd, doe regelmatig een scan ben goed beveiligd en neem/nam nooit risico's.

Je meldt INetSpeak, ik heb echter al aangegeven dat ik tijdens het scannen van Spybot mijn screenshot heb gedaan.

Op dat moment was "toevallig" INetSpeak in beeld. Voor hetzelfde geld was er een ander item geweest want ik zag ook andere namen voorbij komen. Dat is dan toch de "spyware" waar ie op scant??

Jenny

Bolleke
Wat is de juiste grootte van de map? Alleen als ik van jullie hoor hoe groot het totaal moet zijn dan weet ik iets meer.

Jenny

Pieter
Ik heb gekeken en ik heb een screenshot bijgevoegd. Maar als ie geinstalleerd is hoeveel KB's zijn het dan? Ik zag bij de eigenschappen van de Spyubotfolder dat het ca 8,34 MB is. Klopt dat?

Jenny

Bijlagen

• a spybot eigensch.jpg
    a spybot eigensch.jpg
    49,2 KB · Weergaven: 22
Moeilijk te vergelijken. Die van mij is 10,3 MB, maar ik heb nogal wat zooi in de backups staan. :rolleyes:

Groetjes,

Pieter

wegje,

Start even op in de veilige modus en dos dan nog een keer een scan met spybot.
Je komt in de veilige modus door op F8 te tikken bij het opstarten van de pc.
Als je in de veilige modus een scan doet met spybot, dan zal het zonder probleem gaan.

Hoi Saldos,

Het scannen gaat hartstikke goed bij wegje. Sterker nog, hij kan niets anders met het programma.
Het probleem is juist dat als hij het opstart dat het dan meteen begint met scannen zonder dat hij in de opties kan komen.

Het is misschien wel een goed idee om het eens in veilige modus te installeren.

Groetjes,

Pieter

inderdaad, spybot moet in de veilige modus geinstalleerd worden en dan ook scannen in de veilige modus.

André Klaver,

Ik bedoel alleen in dit geval. Reden dat je dat moet doen is omdat in de veilige modus geen enkel programma de installatie process kan storen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan