nieuwe versie Spybot geinstalleerd, maar......

• Onderwerp starter Onderwerp starter wegje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Spybot S&D 1.2

Wegje.
Iets om te proberen. Verwijder alles wat Spybot betreft, en doe met zoeken een run om zeker te zijn dat er niks achter blijft. Vervolgens download je Spybot S&D 1.2 opnieuw. Doe vervolgens een systeemherstel naar een datum voor je dit probleem kreeg. Anders maak een handmatig herstelpunt. Als het goed is kan je Spybot dan zonder problemen opstarten (Updaten niet vergeten). Groeten L.Slaats.

we hebben niets meer van wegje gehoord, dus we weten niet of wegje's probleem nou opgelost is of niet.

Postings van I.Slaats en Saldos van heden,worden op-
gegeven als geplaatst om 17:00 & 17:04;het is thans
16:56.Vanwaar dat 1 uur tijdsverschil?
Bolleke

Tijdzone.

Bolleke kijk eens als je tijd goed heb staan in tijdzone?
Dit zijn enkele minuten, maar geen uur.
L.Slaats.

Geplaatst door bolleke
Postings van I.Slaats en Saldos van heden,worden op-
gegeven als geplaatst om 17:00 & 17:04;het is thans
16:56.Vanwaar dat 1 uur tijdsverschil?
Bolleke

bolleke,
Ik weet niet in welk land jij zit, maar ik heb mijn bericht net geplaatst dus de tijd klopt gewoon.

Dat is nou juist een van de biezonderheden van Helpmij: ze zijn hun tijd ± 10 minuten vooruit!
biggrin.gif

Saldos.
Hopelijk heefd Wegje ondertussen het probleem opgelosd mede door jullie hulp. Maar dat weten we nog niet. Uiteindelijk gaat erom dat het probleem van Wegje wordt opgelosd! Groetjes L.Slaats.

Beste mensen

Tot mijn verbazing zie ik allerlei berichten staan over hoe de oplossing eventueel zou kunnen zijn van het Spybot-probleem. Ik heb echter nooit bericht ontvangen dat er "nieuwe" antwoorden waren binnengekomen.

Ik las dat ik terug zou kunnen gaan naar een herstelpunt waarin dit probleem zich niet voordeed. Met de vorige versie bestond dit probleem helemaal niet. De nieuwe versie had vanaf het begin de genoemde problemen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer weet wanneer ik de oude versie heb verwijderd (er werd nl. aangeraden de oude te verwijderen voordat de nieuwe werd geïnstalleerd). Het is enige tijd geleden en in die tussentijd heb ik een update van Norton 2002 naar NIS 2003 geïnstalleerd, alsmede enige andere programma's waar ik mee werk. Ik zeg het eerlijk en vind het jammer dat er geen andere oplossing is. Ik laat Spybot maar voor wat het is en gebruik het nu niet meer.

Mag ik jullie in ieder geval van harte bedanken voor de genomen moeite om een antwoord te zoeken.

Wegje,
Nis is een prima keus en het zal je goed beschermen tegen virussen, wormen, trojans en hackers, maar zal je niet zo goed kunnen beschermen tegen spyware.
Daarom zou ik maar ad-aware 6 gebruiken als je spybot niet wil gebruiken. DIe is van hier te krijgen:

http://ftp.pcworld.com/pub/new/privacy___security/aaw6.exe

Laatst bewerkt:
Hallo Saldos
Bedankt voor het reageren maar Ad-Aware 6.0 heb ik dus ook al :-))

Jenny

Als je bericht wilt krijgen over reacties moet je:
profiel > aanpassen van opties > gebruik Email notificatie kiezen.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan