nieuwe videokaart voor Packard Bell

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stormbreaker

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Beste mensen,

Allereerst zal ik me even voorstellen.
Ik ben Stormbreaker, (nickname) 16 jaar en zit in 4 Havo.
Mijn hobby's zijn modelbouw en webloggen.

Ik heb een vraag.
Ik heb een Packard Bell computer maar ik zou graag een nieuwe videokaart willen omdat de spellen soms langzaam werken.

Systeem:
Packard Bell D9210 uit juli 2007
2048 MB DDR2 geheugen
320 GB harddisk
Realtek geluidskaart
ATI Radeon X1650SE videokaart (256 MB geheugen)
Intel Core 2 Duo Processor E2160
Moederbord is ook van PB

Ik hoop dat jullie genoeg info hebben.

Ik heb deze gegevens ook voorgelegd aan Alternate en die adviseerde deze kaart:
http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_ATI_Radeon_HD4000/Club_3D/CGAX-H46724I/-1081212/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe+kaarten+ATI&l3=Radeon+HD4000

Ik heb nog even gevraagd of die kaart wel daadwerkelijk in de pc kan en hij zei dat ik hem niet hoef te overlocken (wat is dit precies?).
Hij zei dus dat het wel oké was.

Echter, omdat ik verkopers nooit helemaal vertrouw wil ik het voordat ik hem krijg even weten wat jullie van deze combinatie vinden.
Stormbreaker.

Hoi ,

Welkom op Helpmij,

Is denk ik wel een goede keus voor je maar waar je wel even naar moet kijken hoeveel watt je voeding is.

Hoi,

Door even de pc open te maken en op het etiket van de voeding te kijken.

Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegd vinden mijn ouders het niet zo prettig als ik die kast nu open ga schroeven.
Ik kijk wel even op een andere manier.

Hoi,

Ik weet niet hoever je gebruiksaanwijzing gaat maar ik ben bang dat dit de snelste manier is en ja ik zou de pc even uit doen als je er niet zo bekend mee bent.

Je zal toch echt even de kast moeten openen.

En wat bedoel je in de laatste zin? Dat je 350 nodig hebt voor de kaart of dat jij dit hebt?

Want nogmaals, dat weet je pas als je gekeken hebt welke merk en wattage je voeding is.

Hoi,

Hij geloofd dat het 350 watt is dat lees ik en als het zo is zou ik het proberen al loop je de kans dat het niet gaat omdat 400 watt aanbevolen wordt zie hier
en hoe weet je dat nu zo zeker?

Laatst bewerkt:
Op de voeding staat iets met 2007-SE en dit:
R-15 18D SE D3 GP

[edit] ik zag ook de voeding maar maakte een typfout

Laatst bewerkt:
Hoi

Niet op je videokaart kijken maar op je voeding dat is dat kastje waar je kabel vanaf het stopcontact je pc in gaat, haal voor de zekerheid je stekker maar even uit het stopcontact.

Ik bedoel natuurlijk de voeding.
Verder dan dit kom ik niet, ik zag er simpelweg geen stickers meer op.

Hoi,

Ja dan blijft het koffiedik kijken, misschien dan een optie om morgen in contact met packard bell te komen

Bij de PB site het serie nummer in gevoerd.
Alles tot behuizing aan toe MAAR GEEN VOEDING!

Ik heb wel het moederbord:
PT890T-PM-moederbord

Voeding is denk ik, gewoon standaard 350 watt.

Hoi,
Qua moederbord heb je geen probleem maar ik zou packard bell even een e-mailtje sturen met de vraag .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan