nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

murderboy

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
ik wil een nieuwe pc voor het spel GTA4 waar jammer genoeg niets over bekend is(over de systeemeisen)maar zoals het eruit ziet kun je zien dat er een goede videokaart nodig is,

dus ik heb wat pc's nu wil ik weten of er bij de volgende kaarten een goed videokaart tussen zit:
(allemaal overgetypt uit een boek dus het klopt)

1.- video:intel graphics media accelerator met 224 mb apart videogeheugen

2.-nvidia geforce GE 7500+ DVI

3.-nvidia geforce 8400 GS 511 tot 512 mb geheugen

4.-ati radeon x1650SE + 256mb DDR2 + 512 mb ati hypermemory

5.-nvidia geforce 6150

als antwoord graag: 1= slecht 2= goed enz.

alvast bedankt

Alle videokaarten vind ik niet zo overdreven goed. En het is zeker niet alleen afhankelijk van je videokaart.

die kaarten zijn allemaal mattig niet echte games kaarten.
ik zou door sparen voor een bettere.

ligt aan mijn moeder hoeveel ik betaal, en light idd niet alleen aan videokaart maar van de andere heb ik wel verstand en videokaart niet,

en een van die kaarten zit in pc van 2000mb ram dus dat is wel goed en 320 harddisk en die is 1000,-(het is de op 1 na laatste videokaarten die er staat) dus dat moet haast wel goed zijn,

maar wat is dan wel een goeie gamekaart?

ik heb de x1650pro 512ddr2 goed kaartje alleen

ik zou eerder voor een x1950 xtx crossfire gaan ofzo is wel duurder.

maar dan heb je ook wel wat.

ik heb de x1650pro 512ddr2 goed kaartje alleen

ik zou eerder voor een x1950 xtx crossfire gaan ofzo is wel duurder.

maar dan heb je ook wel wat.

dus geforce X1950 XTX crossfire is goed, is de rest daar mee eens?

en zijn er nog meer goede game videokaarten?

De X1950XTX is geen geforce maar een Radeon.

Maar als je ook behoorlijk veel geheugen hebt en goede proc kan je ook een dx10 kaart nemen maar die zijn weer wat duurder.

HD 2900XT 350,- (deze is netzo duur als de X1950XTX maar je moet er ook een goed systeem voor hebben als je dx10 games wilt spelen) of geforce 8800GTX 525,-

maar je kunt ook de iets slomere dx 10 kaarten nemen de HD 2600XT die kost maar 120-160,-

Laatst bewerkt:
De X1950XTX is geen geforce maar een Radeon.

Maar als je ook behoorlijk veel geheugen hebt en goede proc kan je ook een dx10 kaart nemen maar die zijn weer wat duurder.

HD 2900XT 350,- (deze is netzo duur als de X1950XTX maar je moet er ook een goed systeem voor hebben als je dx10 games wilt spelen) of geforce 8800GTX 525,-

maar je kunt ook de iets slomere dx 10 kaarten nemen de HD 2600XT die kost maar 120-160,-

en wat zijn dx10 spellen nou weer?

en allemaal ati radeon of niet? en die dx10 kaart is slomer maar toch een hele goede? voor een graphic hoge game als gta4?

en ik koop dan een compleet nieuwe pc, maar weet niet wat een goede kaart is

ik weet niet of gta4 dx10 ondersteuning heeft maar dx10 is met een nieuw shader model waardoor de dx10 games nog mooier zijn dan de dx9 games.

en de dx10 kaarten zijn gewoon weer wat sneller bij DX9 games.

en de HD 2600XT is iets slomer dan de HD 2900XT maar wel weer sneller dan de X1950XTX.

Laatst bewerkt:
Murderboy,

We weten onderhand wel dat je een andere pc met een goede videokaart wilt hebben zoveel topics heb je daar nu al over geopend.

Dit topic blijft open en je andere topics zijn dicht. Graag bij 1 topic houden

Murderboy,

We weten onderhand wel dat je een andere pc met een goede videokaart wilt hebben zoveel topics heb je daar nu al over geopend.

Dit topic blijft open en je andere topics zijn dicht. Graag bij 1 topic houden

sorry dat klopt, maar ik rkrijg eigenlijk nooit goede antwoorden dus probeer ik het weer, en ik kan die andere nooit terug vinden,

eigenlijk moet je in profiel hebben, welke je hebt en er direct heen kunnen,

en na een tijdje let niemand er meer op

murderboy zou je wat meer over je comp kunnen vertellen dan kan ik je helpen zoeken.

naar een goede kaart die past bij je systeem.

Laatst bewerkt:
Gta4

Murderboy::

lig je soms te slapen ofzo?GTA4 is uitgestelt tot 2008 voor de XBOX/Wii/PS3
Over de Pc versie is nog helemaal niet ekent of ie wel komt en als dat zo is wordt dat wel kerst 2009 en zal ie als een DX10 spel op de marktgebracht worden.
En als je daar nu een Computer en Grafkaart voor wilt aanschaffen kan je beter wachten tot er uberhaubt iets bekent is over de release datum, dan zijn alle hardware prijzen en SPECS helemaal weer anders DUS goed de Forums van GTA4 nalopen :p

dus als je verder snel syteempje hebt zou ik 8800gtx of 2900XT halen.

of wat cyber al zei tijdje wachten.

Laatst bewerkt:
Murderboy::

lig je soms te slapen ofzo?GTA4 is uitgestelt tot 2008 voor de XBOX/Wii/PS3
Over de Pc versie is nog helemaal niet ekent of ie wel komt en als dat zo is wordt dat wel kerst 2009 en zal ie als een DX10 spel op de marktgebracht worden.
En als je daar nu een Computer en Grafkaart voor wilt aanschaffen kan je beter wachten tot er uberhaubt iets bekent is over de release datum, dan zijn alle hardware prijzen en SPECS helemaal weer anders DUS goed de Forums van GTA4 nalopen :p

denk je nou echt dat ik als gta fan dat niet wist? maar ik heb ook FEAR die het niet doet dus moet zeker een nieuwe pc nodig(stond op geforce 4, ik heb geforce 4 MX4400, dus dacht die doet het wel, maar nee)

hier moet videokaart ook aan voldoen:(voor FEAR) want als gta4 nog lang niet voor pc uitkomt(en dat is hoogst waarschijnlijk zo, dan moet ik FEAR gaan spelen, dan zal ik eerst alleen een nieuwe kaart moeten kopen)

SUPPORTED VIDEO CARD CHIPSETS WITH LATEST DRIVER VERSION INFO:

ATI(TM)

Catalyst(TM) Drivers (Windows(R) 2000/XP): v5.8

Radeon(R) 9000 Series
Radeon(R) 9500 Series
Radeon(R) 9600 Series
Radeon(R) 9700 Series
Radeon(R) 9800 Series
Radeon(R) X600 Series
Radeon(R) X700 Series
Radeon(R) X800 Series
Radeon(R) X850 Series

NVIDIA(R)

ForceWare(TM) Drivers (Windows(R) 2000/XP): v77.77

GeForce(TM) 4 Ti Series
GeForce(TM) FX 5900 Series
GeForce(TM) 6600 Series
GeForce(TM) 6800 Series
GeForce(TM) 7800 Series

Please note that attempting to play the game using video hardware that is
not listed here may result in reduced performance, graphical anomalies,
or both.

videokaart

nou dan zou ik voor een agp versie gaan van de sapphire radeon X1650 pro 512mb
kan je FEAR makkelijk op spelen en wachten dan maar tot je weet wanneer GTA4 uitkomt lekker sparen en dan een kmpleet nieuw systeem kopen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan