Nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

NvdPerk

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Hallo, ik heb vandaag een nieuwe videokaart binnen gekregen, een Nvidea GeForce 6800 LE met 128mb AGP.

Mijn vorige videokaart was een GeForce MX 420 met 64 mb.

Ik dacht dat het gewoon plug and play was, en dus had ik de oude gewoon er uitgehaald en de nieuwe erin. Alleen bij het opstarten zei de monitor "No plugin, please check connection etc..."

Moet ik eerst alle drivers voor de oude kaart deinstalleren dan? en moet ik dan ook eerst andere drivers voor me nieuwe videokaart installeren??

Ik hoop snel reactie te hebben..

Alvast bedankt!

Groetjes Niki

Is je kabel wel goed? Geen draadbreuken? Alles goed aangedrukt? Zit de kabel er eigenlijk wel in?

Weet iemand waar ik deze nieuwe driver dan kan vinden.. Want dan kan ik m gelijk als k m heb verwisseld installeren....ik hoor t wel...

ik heb zelf al een beetje zitten zoeken op tweakers.net en dan voornamelijk op deze URL: http://core.tweakers.net/meuktracker/product/122027 alleen ik heb niet al te veel verstand van welke nou het beste voor mij is, de nieuwste en welke er uberhaupt het snelste, beste op mijn PC draait....

Laatst bewerkt door een moderator:
Op de site van je nieuwe videokaart staan alle nieuwe drivers als het goed is.

Waar zou die site dan moeten staan op die van nvidia? Ik heb de kaart op ebay gekocht, en zat voor de rest geen documentatie bij of iets dergelijks....

oke, heb er een geselecteerd, moet ik deze dan voordat ik de nieuwe kaart erin heb gedaan installeren of erna?

Hmm...dat zou ik niet durven zeggen :confused:

Volgens mij maakt het niet bijzonder veel uit. Er is post die gaat over een nieuwe videokaart instaleren, misschien staat het daarin.

Ja die heb ik gelezen, daar staat het niet echt duidelijk in.. Maar ik zal nu wel even proberen om die kaart weer te verwisselen en te kijken of hij t nu wel doet, en anders doe k de oude kaart er weer even in en installeer de driver alsnog..

In ieder geval bedankt, ik laat wel even weten of die t doet strax...

groetjes

Het is gelukt hoor.. In eerste instantie deed ie t weer niet, maar nadat ik nog even extra goed gekeken had zag ik dat er nog een stekker van m'n voeding naar de videokaart behoorde te lopen.. Gelukkig had ik daar nog één stekkertje van vrij, dus die even aangesloten en toen deed ie t zonder verdere problemen.. Was ik hier nu maar eerder achter gekomen....:o

In ieder geval bedankt voor de reacties!

Groeten Niki

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan