Nieuwreaders???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chocka

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2004
Wie maakt er geen gebruik van??? Ik denk veel mensen. En een ieder zal zijn eigen voorkeur hebben. En dat is nu juist het probleem. Ik maak er nog geen gebruik van, maar wil ermee beginnen.

Eerst maar eens via Google zoeken of ik meer info kan vinden. Jawel, info zat. Blijk je ook een nieuwsreader te moeten gebruiken. Dus weer verder zoeken en zit nu met een handje vol met gratis nieuwsreaders:

- (free)agent
- Xnews
- SuperGravity
- 40tude Dialog

Maar nu moet ik keuze gaan maken. En daar is nu juist even niets van te vinden via Google. Een onafhankelijk advies welke nieuwsreader de betere is om te gaan gebruiken. Zodoende stel ik mij vraag hier.

Wie heeft hier meer weet van en durft los van persoonlijke voorkeur, een objectief onafhankelijk advies te geven welke (gratis) nieuwsreader prettig en goed in zijn gebruik is.

Met vriendelijke groet,

Chocka

PS. Mocht het noodzakelijk zijn om er een te gebruiken welke niet gratis is, verneem ik dat ook graag.

Het ligt er een beetje aan wat je ermee doet. Wil je echt informatie gaan lezen of wil je binaries downloaden?

Mijn voorkeur ligt bij Grabit en Newsbin Pro. De laatste vind ik echter wel veel geheugen gebruiken.

Grabit is makkelijker voor beginners, daarom gebruik ik het zelf ook nog steeds :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan