Nieuws systeem(script)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Master JE

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2008
Hallow,

ik zoek een nieuws systeem voor mijn site. Maar ik kan geen goede vinden misschien weten jullie er een ik heb wel een aantal eisen

1. een Database met archief
  2. nieuws en reactie posten mag hoeft niet
  3. rss mag hoeft niet
  4. Categorie indeling
  5. admin beveiliging

en nog een aantal dingen waar ik niet zo 123 op kan komen hebben of weten jullie hier een script voor?

ja maar dan moet ik mijn hele site toch weer overnieuw gaan maken en dat is niet de bedoeling. ik zou eigenlijk gewoon een script willen die ik gewoon in me site hoef te bouwen

Hoe ziet je site er nu uit? Gebruik je een framework?

Als je alles zelf gemaakt hebt, dan is de kans zo goed als 0 dat er een systeem is dat er naadloos op aansluit, dan kun je nog bijna beter zelf iets maken... (of een extern systeem gebruiken als Wordpress ;))

Ik bedoelde meer hoe je pagina opgebouwd werd.

Maak je gebruik van PHP? Of is alles op dit moment statisch?

Als je nog helemaal geen database/codebase achter je site hebt hangen kun je wel vrij eenvoudig zelf iets (laten) maken, waarschijnlijk.

bij mijn webhost kon ik wordpress installeren en dat heb ik gedaan maar nu wil ik eigenlijk heel wordpress includen in mijn index maar als ik dat doe krijg ik een fout melding ik heb al gezocht maar als ik dan de oplossing neem dan verwijderd die mijn achtergrond:confused:. en dan klik ik op archief en dan springt die in een keer uit die pagina :confused: inplaats van dat die dan gwoon in de pagina laadt waar ik de include heb staan. wat kan ik hier aan doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan