Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door nteusink
Tja, tis moeilijk om daar achter te komen. wat ik zou doen is een sniffer als ethereal aanzetten zodra het progamma om internettoegang vraagt en het dan toegang geven.
Op die manier heb ik ook gekeken wat het doet bij een updatecheck.
Geplaatst door saldos
Ik denk niet dat het zo een goed idee was om dit programma te installeren sigma omdat ethereal een trojan in zich heeft die Momma-B heet.
http://www.sophos.com/virusinfo/analyses/trojmommab.html
Geplaatst door sigma
Heer Teusink heeft u wat meer info dienaangaande.
Ethereal is a free network protocol analyzer for Unix and Windows. It allows you to examine data from a live network or from a capture file on disk. You can interactively browse the capture data, viewing summary and detail information for each packet. Ethereal has several powerful features, including a rich display filter language and the ability to view the reconstructed stream of a TCP session.
Geplaatst door sigma
Dus eigenlijk is dit een storm in een glas water.
Bedankt voor de antwoorden.
En saldos bedankt voor het opletten.
Voor hetzelfde geld was het wel fout geweest.
Sigma
Geplaatst door sigma
Dus eigenlijk is dit een storm in een glas water.
Bedankt voor de antwoorden.
En saldos bedankt voor het opletten.
Voor hetzelfde geld was het wel fout geweest.
Sigma
Geplaatst door saldos
Maar Ik zie hier dat die trojan in versie 3.58 aanwezig was en dat daarna een versie uitkwam die dit probleem niet meer had
Geplaatst door saldos
Of het een fals positief is weet ik niet. misschien wel.
Maar Ik zie hier dat die trojan in versie 3.58 aanwezig was en dat daarna een versie uitkwam die dit probleem niet meer had:
http://gd.tuwien.ac.at:8095/lists/ethereal-users/200207/msg00014.html
En uiteraard graag gedaan Sigma.
Geplaatst door Bennie
Dat weet ik wel Saldos, maar die kwestie speelde een jaar geleden en intussen zijn we al weer zes versies verder (Sophos had ook al toegegeven dat het om een "false positive" ging, zie de link). Om dan nu nog aan te komen dat er een trojan inzit, begrijp ik eerlijk gezegd niet:8-0: Lijkt me wat onnodige stemmingmakerij....
Groetjes,
Bennie
Geplaatst door saldos
Bennie, lees jij eigenlijk wel wat ik schrijf?
Ik schrijf toch dat de versie die na versie 3.58 uitkwam die dit probleem niet meer had en dat het dus in orde is?
Dus ik weet niet wat de bedoeling is van jouw onnodig en onzinnig bericht.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.