Nintendo DS Super Card & Super Key

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertvanmaaren

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2007
Berichten
12
Heb voor de nintendo DS een Super Key en een Super Card voor SD kaart aangeschaft zodat je spelletjes op de SD kaart kunt zetten en dan met de nintendo DS kunt spelen. Heb een heleboel spelletjes, krijg ze ook op de SD kaart, krijg ze ook te zien in een menu op de DS, laden doe'tie ook, maar dan twee lege witte schermen en spelen ho maar :eek:.
Wat doe ik verkeert?
 
Geheugenkaart formateren fat32
dan de nieuwste firmware (software) voor je kaart downloaden en deze eerst installeren.
Dan de spelletjes naar de kaart slepen.
25% van de ruimte vrij laten op je geheugenkaart.
Werkt die niet goed dus wit beeld tijdens laden van een spel dan je spellen allemaal in een appart maje plaatsen voordat je ze naar de geheugenkaart verplaatst.
 
Heb voor de nintendo DS een Super Key en een Super Card voor SD kaart aangeschaft zodat je spelletjes op de SD kaart kunt zetten en dan met de nintendo DS kunt spelen. Heb een heleboel spelletjes, krijg ze ook op de SD kaart, krijg ze ook te zien in een menu op de DS, laden doe'tie ook, maar dan twee lege witte schermen en spelen ho maar :eek:.
Wat doe ik verkeert?



Hallo bert,

wat voor kaart is het?

een R4?
of een TTDS
of wat anders?
want wij hadden voor mijn zusje ook een TTDS voor de Nintendo DS maar die werkte niet en kreeg ook netals u een ''foutmelding''
toen we deze terug gestuurt hadden hebben wij de R4 aangeschaft.

als je zegt wat voor soort kaart het is kan ik u verhelpen



Mvg, Nida.
 
Geheugenkaart formateren fat32
dan de nieuwste firmware (software) voor je kaart downloaden en deze eerst installeren.
Dan de spelletjes naar de kaart slepen.
25% van de ruimte vrij laten op je geheugenkaart.
Werkt die niet goed dus wit beeld tijdens laden van een spel dan je spellen allemaal in een appart maje plaatsen voordat je ze naar de geheugenkaart verplaatst.



Probeer bovenstaande maar eens dan moet die werken.
 
bestanden uitpakken en naar je geheugenkaart copiëren
 
kaart

Hallo Nida,

Een 'Super-card' en een zgn. 'Super-Key' gekocht via Importschop.nl

Greetings, Bert

Hallo bert,

wat voor kaart is het?

een R4?
of een TTDS
of wat anders?
want wij hadden voor mijn zusje ook een TTDS voor de Nintendo DS maar die werkte niet en kreeg ook netals u een ''foutmelding''
toen we deze terug gestuurt hadden hebben wij de R4 aangeschaft.

als je zegt wat voor soort kaart het is kan ik u verhelpen



Mvg, Nida.
 
Q: Why I just get 2 white screens when loading any games?
A: 1. That mean your microSD/TFlash memory card is a slow speed card, you can decrease the MicroSD speed from menu: Option-->SD Speed-->1X 2X 3X 4X 5X. Decrease the speed can increase the compatibility of MicroSD, but some games need a high speed flash memory card, such as " Castlevania PoR ", this game need a high speed memory card and Speed need to be set to 4X. A: 2. The "Saver size" is wrong, please download the newest "Saver size" database from here: SuperCard DS ONE Saver Size database.


http://eng.supercard.cn/manual/dsone/faq.html
 
Hoi.

Ik heb ook een vraagje over deze kaart.
Ik heb zelf een r4ds kaart, waar ik geen enkel probleem mee heb.

Mijn neefje echter heeft ook zo'n SuperCard Lite en Superkey, en zijn spellen wilden niet laden (2 witte schermen).

Nu heb ik zoals hierboven staat geschreven de sd-kaart helemaal geformatteerd, en er 1 spel opgezet om het te testen. Wat ik nu krijg is dit:

Als ik de NDS aanzet krijg ik gewoon het menu. Ik zie wel het spel, maar kan hem niet spelen. Onder Options staat ook niets.

Ik denk dat ik gewoon de firmware niet heb geinstalleerd, ik heb het idee dat ik niet de goede kan vinden.
Is er iemand die mij precies kan vertellen (of een linkje kan geven) waar ik de goede firmware kan downloaden, en hoe ik deze installeer?

Het is een SuperCard Lite (slot2) en een Super Key (slot1).

Alvast bedankt :)
 
Hoi.

Ik heb ook een vraagje over deze kaart.
Ik heb zelf een r4ds kaart, waar ik geen enkel probleem mee heb.

Mijn neefje echter heeft ook zo'n SuperCard Lite en Superkey, en zijn spellen wilden niet laden (2 witte schermen).

Nu heb ik zoals hierboven staat geschreven de sd-kaart helemaal geformatteerd, en er 1 spel opgezet om het te testen. Wat ik nu krijg is dit:

Als ik de NDS aanzet krijg ik gewoon het menu. Ik zie wel het spel, maar kan hem niet spelen. Onder Options staat ook niets.

Ik denk dat ik gewoon de firmware niet heb geinstalleerd, ik heb het idee dat ik niet de goede kan vinden.
Is er iemand die mij precies kan vertellen (of een linkje kan geven) waar ik de goede firmware kan downloaden, en hoe ik deze installeer?

Het is een SuperCard Lite (slot2) en een Super Key (slot1).

Alvast bedankt :)


Nieuwste firmware downloaden van de nintendo ds en dan copieren naar het kaartje van de ds en dan moet ie het doen.
Bij mij werkte dat (is een NDS.iNL bestandje)

De firmware heb ik geloof ik van: http://www.linfoxdomain.com/nintendo/ds/

Susses.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan