Nintendo Wii

Status
Niet open voor verdere reacties.

Road Dogz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Berichten
1.630
Hoi,

Ik ben eens benieuwd naar reacties over de Wii...:rolleyes: . Ik ben hem namelijk van plan deze binnenkort te kopen. Ik ben nooit echt voor spelconsoles geweest maar de Wii lijkt mij toch iets apparts en vernieuwend... Het is mij ook niet te doen om de brute grafische kracht gelijk de ps3 en XBOX (daar bestaat de PC trouwens voor ;) ). Het lijkt mij gewoon een leuk ding om met een paar vrienden te spelen (Wii sports,...), en deze is ook niet overdreven duur. Dus als iemand mij kan overtuigen of mischien zelfs afraden ;)
 
Tja, moeilijk.

Heb de wii gekocht voor Zelda(ben een beetje zelda-freak ;) )

mooi spel, perfecte bediening met de wii-mote.

maar voor de rest, wii sports, en al die andere mini-games zijn ff leuk,
maar voor mij was de nieuwigheid er gauw af.
wil je echt serieus gamen, ga dan voor de andere 2,maar als
party-machine is ie perfect.
(vooral nu guitar hero ook naar de wii komt)
 
Laatst bewerkt:
Het is ook alleen bedoelt als "party machine" zoals jij het uitdrukt :). Voor echt te gamen gebruik ik mijn PC.
 
Nja ik wil mn PS2 verkopen en de Wii kopen maar ik wordt aangeraden dat niet te doen,, er zijn nog geen goede spellen ervoor en Wii sports wordt al snel saai.. enzo.. ik weet het ook niet.. trouwens ALS er goede games komen zullen ze niet goedkoper dan €25 kosten :eek:
 
€ 25,- is zeer goedkoop voor een goed spel. De standaard prijs is tegenwoordig € 60,-. Ik betwijfel ook of je de prijs correct hebt, want € 25,- lijkt mij erg weinig.
 
Je hebt gelijk.. maar 60 is toch heel veel en ik mag ook niet zoveel aan games besteden.:confused:
 
Begint goed bovenaan, gaat al minder onderaan.... .
 
Wii Sports is inderdaad erg leuk om met z'n 2en te spelen, met name het tennisen. Klein nadeeltje is wel dat je dan gelijk een 2e Wiimote (afstandbediening) moet aanschaffen t.w.v. 40 Euro. (om met 2 spelers te spelen dus)
Ik heb zo'n ding met Wii Play er bij gekocht voor een tientje meer. Die paar spelletjes van Play verveelden mij snel maar ik heb wel een goede indruk gekregen van wat je allemaal kan met de Wiimote.
Na het tennissen sta ik regelmatig te golfen of te bowlen. Boxen is wat minder vind ik.
Maar zoals al gezegd moet ik toegeven dat inderdaad vrij snel de nieuwigheid er van af gaat.

Sinds gisteren heb ik ook Zelda aangeschaft en ik moet zeggen dat dat errug leuk is.
Ik had verwacht dat ik de controls snel door zou hebben maar dat blijkt toch moeilijker dan ik dacht (is een positief punt vind ik), maar dat kan ook aan mij liggen ;)
Grafisch is het niet zo denderend maar toch goed genoeg om leuk te kunnen gamen.

Samenvattend: Als Partymachine is die uitermate geschikt. Menigmaal als ik thuis bezoek krijg laat ik ff Sports zien en dat is altijd lachen :)
Misschien dat Wariomoves nog meer gezelligheid kan brengen maar die heb ik (nog) niet.
Als serieuze gameconsole is ie niet echt geschikt vind ik maar daar heb je inderdaad de PC voor :D of wellicht wel de krachtige PS3.

Succes met je keuze!
 
Ik heb nog geen negatieve ervaringen gehad met de Wii, ja, wel eens dat ik geen zin meer had. Maar Wii Sports (voornamlijk bowlen en honkbal) vervelen bijna nooit. Daarnaast heb ik dragonball Z budukai tenkaichi 2 erbij, en dat is ook wel een lekker spel :p

Ik zou zeggen, ervoor gaan, ik weet niet hoevaak je vrienden over de vloer komen maar t is een hele geschikte vervanger dan alweer die film kijken :p
 
Wahhaa,, vrijdag krijg ik hem,;; de WII!! :cool: :thumb:
Tenminste als ik goed rapport heb,,;)
ehh even een vraag:: Ik wil een controller erbij, zal ik Wii play kopen of alleen en controller?
En de nunchuk?:rolleyes: :thumb: :D
 
Je wilt er een controller bij? Dan moet je geen Wii play kopen :p want dat is geen controller :p Nunchucks krijg je bij een controller, en wii play kan je altijd nog kopen ^^
 
Je wilt er een controller bij? Dan moet je geen Wii play kopen :p want dat is geen controller :p Nunchucks krijg je bij een controller, en wii play kan je altijd nog kopen ^^


Uhh, road dogs heeft gelijk, bij Wii Play zit er een controller. En volgens mij moet je de nunchuk apart kopen.. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan