Wii Sports is inderdaad erg leuk om met z'n 2en te spelen, met name het tennisen. Klein nadeeltje is wel dat je dan gelijk een 2e Wiimote (afstandbediening) moet aanschaffen t.w.v. 40 Euro. (om met 2 spelers te spelen dus)
Ik heb zo'n ding met Wii Play er bij gekocht voor een tientje meer. Die paar spelletjes van Play verveelden mij snel maar ik heb wel een goede indruk gekregen van wat je allemaal kan met de Wiimote.
Na het tennissen sta ik regelmatig te golfen of te bowlen. Boxen is wat minder vind ik.
Maar zoals al gezegd moet ik toegeven dat inderdaad vrij snel de nieuwigheid er van af gaat.
Sinds gisteren heb ik ook Zelda aangeschaft en ik moet zeggen dat dat errug leuk is.
Ik had verwacht dat ik de controls snel door zou hebben maar dat blijkt toch moeilijker dan ik dacht (is een positief punt vind ik), maar dat kan ook aan mij liggen

Grafisch is het niet zo denderend maar toch goed genoeg om leuk te kunnen gamen.
Samenvattend: Als Partymachine is die uitermate geschikt. Menigmaal als ik thuis bezoek krijg laat ik ff Sports zien en dat is altijd lachen

Misschien dat Wariomoves nog meer gezelligheid kan brengen maar die heb ik (nog) niet.
Als serieuze gameconsole is ie niet echt geschikt vind ik maar daar heb je inderdaad de PC voor

of wellicht wel de krachtige PS3.
Succes met je keuze!