NIS 2003 belt in tijdens opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dumpplaats

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2003
Ik heb een probleem waar ik geen enkele oplossing voor kan vinden.

Tijdens het opstarten van m'n computer krijg ik mijn inbelscherm te zien.
Dit gebeurd op het moment dat NIS 2003 aan het opstarten is.

Ik heb werkelijk alles bekeken in de configuratie van NIS om een eventuele optie uit te schakelen, maar kan deze niet vinden.

Als ik NIS 2003 uitvink uit mijn opstartmenu (via msconfig) loopt alles wel keurig door zonder dat ik het inbelscherm zie.

Ik heb een gekcohte versie van NIS 2003 en het systeem wat ik draai is 98 (2e editie).

Wie o wie kan me helpen ?

euh.!!

zou het niet zo zij dat ie live update uitvoert

ook die kan je uitschakelen in nis (niet aanteraden)
en je kan zelfs de toegang verbieden voor nis zelf in nis

maar volgens mij en mijn alterego denken wij dat nis 2003 een live udate uitvoert

Helemaal top :) Het is opgelost. Heb wel emailscanner moeten uitzetten, maar volgens Symantec maakt dit niets uit.

Heel erg bedankt in ieder geval.

Helaas, het is weer terug.... die optie helpt dus niet elke keer . De ene keer belt ie wel in, de andere keer niet :( . Heb in de configuratie automatisch opstarten uitgevinkt en een snelkoppeling gemaakt in mijn startmenu, maar dit helpt ook niet.

Het enige wat werkt, is om mijn inbeleigenschappen geheel uit te zetten (nooit een verbinding kiezen).

En dat is nou niet echt een fijne optie als je em dan elke keer weer moet veranderen als de comp is opgestart.

Als iemand nog een andere oplossing heeft gevonden, hoor ik die graag :)

Bij kabel moet in IE staan, nooit een vervinding kiezen, dus dat is niet van toepassing dan qua ASDL, alle opties gelezen in de link van Saldos? Upgraden naar IE 6.0 en zo?

yup... upgrade naar ie 6.0 was niet van toepassing, die draai ik al een tijd.

Nu vraag ik me af - er staat een link naar Microsoft in het artikel voor een oplossing voor xp - of ik ook datgeen kan doen met 98 ook al staat er dat het om windows xp gaat ?

Of is dit af te raden ?

Gaat om deze link : http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q316530

Dat zou ik niet durven zeggen, qua voor XP, wacht maar ff op Saldos, die helpt je absoluut verder!

Geplaatst door Dumpplaats
Helaas, het is weer terug.... die optie helpt dus niet elke keer . De ene keer belt ie wel in, de andere keer niet :( . Heb in de configuratie automatisch opstarten uitgevinkt en een snelkoppeling gemaakt in mijn startmenu, maar dit helpt ook niet.

Dumpplaats,

Installeer internet explorer 6 sp1 en denk nu niet van: "ik heb internet explorer al", want internet explorer is corrupt zonder dat je het weet en dat is de reden dat je dit probleem hebt.
Deinstalleer Norton daarna en installeer opnieuw.
Probleem opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan