Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door fokkens
Alles er nog maar eens afgegooid en opnieuw geïnstalleerd.
Ik heb een aantal updates gedaan, behalve
1) Symantec indringingsdetectie-handtekeningen
2) Symantec Common Client updates
3) NIS programma-updates
4) NIS beveiligingsupdates
Hij loopt nu perfect, geen problemen meer met opstarten. Moet ik 1 van bovenstaande nog installeren om voldoende beveiligd te zijn? Punt 2 had ik eerder ook al niet geïnstalleerd, maar toen liep NIS vast. Waarschijnlijk zit er bij punt 1,3 en 4 ook nog een programmafout!
Geplaatst door Pablo
Hoi Saldos,Ook ik heb toch alles opnieuw geinstalleerd. Dat is volgens mij goed gegaan. Nog twee vragen:
Bij Live-Update heb ik de CommonClient uitgevinkt. Blijft die wel steeds bij Live-Update verschijnen en moet ik hem dan uitvinken?
Waar is dat CommonClient voor en wat gebeurt er als je die verder niet installeert/update?
Bedankt voor alle kennis
Pablo
Geplaatst door luden
Ik heb ook een klein probleempje door de common client updates. Af en toe bij het opstarten van windows krijg ik een inbelscherm en wordt norton antivirus en norton internet security pas geladen nadat ik verbinding heb gemaakt. Volgens symantec is dit een probleem dat al meer gesignaleerd is na de bewuste common client update. Daar het bij mij maar af en toe gebeurt wacht ik maar even af in de hoop dat er in de nabije toekomst bij de updates een fix zal zitten voor dit probleem. Of is dat laatste misschien een beetje te optimistisch van mij? greetz
Geplaatst door speenbrain
dus die tweede common client updates is de probleem geval
groetjes('')
Geplaatst door Pablo
Hoi Saldos,
Vanochtend, 14-03-03, kwam er via LiveUpdate weer een CommonClient . Ik heb het geannuleerd, maar dat blijft nu iedere keer natuurlijk verschijnen. Wat moet ik nu hier weer mee????
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.