Stanley19
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 8 jan 2002
Hai,
Ik heb een tijdje NAV 2003 gehad maar die was na 1 jaar dus verlopen, dus ik heb een nieuwe versie namelijk Norton systemworks en norton internet security 2004.
Ik heb gewoon legale cdkeys maar toch installeren ze beide niet. Ik heb een tijdje NAV 2004 gehad (trial versie van www.norton.com) die ik na 2 weken moest verwijderen.
Het lijkt wel of de NSW en NIS 2004 vastlopen bij het installeren van NAV 2004 (in elk pakket zit namelijk norton antivirus 2004)
Samenvatting: diegene met een vtje kan ik gewoon installeren zonder problemen alleen NAV niet
Norton SystemWorks 2004 Professional
Norton AntiVirus
Norton Utilities v
Norton Password Manager v
Norton Goback Personal Editon v
Norton Cleansweep v
Norton Ghost v
Norton Internet Security 2004 Professional
Norton AntiVirus Professional
Norton Personal Firewall v
Norton Privacy Control v
Norton AntiSpam v
Norton Parental Control v
Ik heb een tijdje NAV 2003 gehad maar die was na 1 jaar dus verlopen, dus ik heb een nieuwe versie namelijk Norton systemworks en norton internet security 2004.
Ik heb gewoon legale cdkeys maar toch installeren ze beide niet. Ik heb een tijdje NAV 2004 gehad (trial versie van www.norton.com) die ik na 2 weken moest verwijderen.
Het lijkt wel of de NSW en NIS 2004 vastlopen bij het installeren van NAV 2004 (in elk pakket zit namelijk norton antivirus 2004)
Samenvatting: diegene met een vtje kan ik gewoon installeren zonder problemen alleen NAV niet
Norton SystemWorks 2004 Professional
Norton AntiVirus
Norton Utilities v
Norton Password Manager v
Norton Goback Personal Editon v
Norton Cleansweep v
Norton Ghost v
Norton Internet Security 2004 Professional
Norton AntiVirus Professional
Norton Personal Firewall v
Norton Privacy Control v
Norton AntiSpam v