No nonsens favorieten site

Status
Niet open voor verdere reacties.

fakeid

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2011
Berichten
3
Hallo,

Ik ben op zoek naar een website waar je je favorieten kunt plaatsen. Aanleiding is dat ik na een herinstallatie, mijn favorieten voor de zoveelste keer kwijt ben.

Uiteraard heb ik al gegoogled, maar de meeste die ik vind zijn of een openbare startpagina of staat vol met reclame. En daarnaast wil ook nog eens niet te veel poespas.

Of is dit fenomeen al helemaal uitgestorven?
 
eh... volgens mij heb je het dan gewoon verkeerd aangepakt. :rolleyes:

voordat je gaat herinstalleren moet je ook gewoon even een backup maken van alle belangrijke bestanden. Je internet-favorieten horen daar naar mijn bescheiden mening ook toe. Je kan ze vinden in C:\Documents and Settings\[username]
 
met google chrome of firefox kan je synchronisatie instellen, dan kan je o.a. je favorieten synchroniseren. een andere manier om ze op te slaan is naar C:/users/<gebruikersnaam>/appdata/roaming te gaan en daar de map van je browser te kopieren (bijvoorbeeld mozilla als je firefox hebt). als je deze later weer terug kopieert staan je favorieten ook weer in je browser.
 
Schaf een backupprogramma aan en sla de backup op een externe schijf op.

Of kopieer je favorieten door de map te openen en de bestanden te selecteren en te kopieren naar bijv. usb. stick, cd/dvd/externe schijf etc.
 
Ja dat zou allemaal kunnen. Maar we hebben een vaste pc en een laptop, daar moet ik ze dan beide in bijhouden. Bovendien zit ik ook wel eens achter een andere computer (bijv. werk) en dan kun je daar niet bij natuurlijk.

Vandaar mijn zoektocht naar een site waar dit kan.
 
ik gebruikte ooit igoogle, maar vond het uiteindelijk to much.
Toen naar zurf gegaan, maar was daar ook niet tevreden.

En nu gebruik ik www.surfanizer.eu. Die is lekker simpel. Je kunt eventueel ook nog je verjaardagen op een kalender zetten.
 
igoogle ken ik maar vind ik te veel bling bling.

Zurf en surfanizer ken ik niet, ik zal eens kijken.
 
Ik zelf gebruikt Delicious voor al mijn bookmarks/links.
Staan mooi online, er zijn browserplugins voor om bookmarks/links het makkelijk te kunnen vinden (zoeken op keywords etc.) en toe te voegen, en als je niet op je eigen systeem zit, dan kun je nog steeds bij je bookmarks (incl. toevoegen van bookmarks) door in te loggen op de Delicious website.

Blingbling en reclame heb ik op Delicious nog niet aangetroffen.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan