Mr Skyline
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 dec 2007
Weet je toevallig wat voor moederbord je hebt ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haal de bios batterij eens uit je moederbord en wacht ene paar minuten. Daarna de batterij er weer in en opstarten met monitor aan video aansluiting van moederbord
Weet je toevallig wat voor moederbord je hebt ?
In de bios kun je toch ook dingen aanpassen over je videokaart ? Dan weten we welke bios die heeft en kunnen we dat opzoeken. Of is het overbodig ?
En ik weet nou nog steeds niet of ie nou onboard heeft of niet....
Nee dat weet ik niet sry.
Alsik de batterij eruithaal, na 2 min erin stop, en dan zonder videokaart opstart met de monitor aangerlsoten op de mobo uitgang, en hij doet het.
Moet ik dan alle stappen ondernemen die eerder omschreven stonden? (drivers verwijderen etc)
Verlies ik geen gegegens verder als ik de betreffende batt eruithaal?
Nee dat weet ik niet sry.
Alsik de batterij eruithaal, na 2 min erin stop, en dan zonder videokaart opstart met de monitor aangerlsoten op de mobo uitgang, en hij doet het.
Moet ik dan alle stappen ondernemen die eerder omschreven stonden? (drivers verwijderen etc)
Verlies ik geen gegegens verder als ik de betreffende batt eruithaal?
De batterij er uit halen zorgt nIET voor verlies van gegevens. Eerst proberen, dan hier melden of het gelukt i en dan gaan we verder.
Niet zomaar gaan doen wat iedereen hier neerzet.......
Ik probeer alleen maar te helpen hoor...
Je hebt alleen nog geen 1 goed advies gegeven....
De batterij er uit halen zorgt nIET voor verlies van gegevens. Eerst proberen, dan hier melden of het gelukt i en dan gaan we verder.
Niet zomaar gaan doen wat iedereen hier neerzet.......
owkej.
ik heb hetzelfde probleem gehad en heb het zelf kunnen verhelpen.
het is een probleem in je pc.
alle kabels zitten goed en je beeldscherm is in orde.
doe dit als volgt:
Tijdens het opstarten van uw computer houdt u de F8-toets ingedrukt tot er een nieuw scherm opent. Dit zal het opstartscherm zijn van “Veilige modus”. (zwart met witte letters)
In dit opstartmenu kan u verschillende mogelijkheden kiezen. Kies voor de optie “Veilige modus”
(Let op! Het gebruik van de F8-toets is enkel mogelijk indien Windows XP het enige besturingssysteem is op uw computer. Het is mogelijk dat u een andere toets zal moeten gebruiken.)
ja kan dan automatisch kiezen voor een herstel punt.(kies een herstel punt uit toen je computer nog werkte)
je kan dan kiezen je pc uit te schakelen en opnieuw te starten.
je start hem opnieuw op en je pc doet het weer![]()
Ps. dit werkte bij mij.
ik ben totaal geen computer genie maar ik wil jullie graag helpen
groetjes Michiel Verhulst
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.