no signal input bij installatie videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mehh voeding support de kaart niet.. voeding is 300W, de kaart needs 450W dus hij doet het nog steeds niet.

Vanmiddaglangs me maatje van wie ik die kaart heb en zijn voeding uit zijn oude pc slopen en dan op de mijne zetten, hopelijk werkt het dan wel :D

Mijn overall pc knowledge is gelukkig wel geupmoved. :D

Of je koopt natuurlijk een nieuwe ( en denk ik ook betrouwbaardere is dat eigenlijk wel een woord ) voeding . Als het daar aan ligt tenminste.

Mm ik heb de voeding erin gedaan die in de pc zat waar de videokaart uitkwam en waarop deze gewoon draaide.

Alle kabels kunnen het dubbele aan, dus 30 ampere waar dat 15 was etc etc.
Alleen is de output 400W maar op de kaart staat recommended 450w en aangezien deze voeding en kaart al samen gingen, ging ik er vanuit dat hij het doet, of zou doen.

Dit is helaas niet het geval.

Als ik de nieuwe voeding erin doe met de kaart gebeurt er alsnog niets.
Ik heb de bios batt er tijdelijk uitgehaald als reset evenals de vd kaart en toen deed hij het wel met de andere voeding.

Alleen heb je dan supergroot beeld wat niet optimaal is.

Op dat moment leest hij ook geen cd/ dvd.

Ik heb de nieuwe VDkaart driver ged/l en geinst/d en hoop vanmiddag dat als ik dan de VDkaart erin doet hij het wel doet, anders weet ik het echt niet meer.

Hebben jullie nog suggesties?

Ok, balen.

Want mijn oude voeding + kaart doet het dus ook niet, plus ik heb alle nvidia drivers ook al verwijderd...

Waarom ben ik aan begonnnen :o

Ik ben er bang voor dat als ik straks een andere voeding haal hij het nog steeds niet doet, hmmz.

Welk merk voeding kan je mij aanraden? Zal een beetje richting 500W output moeten gaan meteen maar.

Ik wil eigenlijk gewoon alleen 2 schermen aangesloten hebben voor mijn online poker.

Bedankt iig

Mm ok, ship de coolermaster i guess.

Thanks voor de headsup MrMusic, ik bumb dit topic nog wel een keertje

Bij de meeste winkels kun je hem wel ruilen als dat niet het probleem bleek te zijn ( als je het in een winkel koopt )

Laatst bewerkt:
Ik heb nu een 500w OCZ voeding gemonteerd, wat goed moet zijn, en opgestart met de sapphire kaart, maar ik krijg geen beeld en de melding ''no signal''.
De PC is stil, koelvin draait wel stilletjes maar geen lampjes op mijn toetsenbord en mijn muis.

Ik begin een beetje te denken dat de sapphire kaart stuk is en gewoon niet werkt??

Ik ga nu opzoek naar de drivers van de oude videokaart en probeer ik die weer te monteren.

Beetje teleurgesteld had gehoopt dat de voeding de oplossing zou zijn.

:(

Ik snap er echt helemaal niet meer van.

Hij werkt ook niet meer op mijn nvidia VDkaart.

Mijn DVD speler doet het ook niet. Hij gaat wel open en dicht maar kan niets lezen.
Ik heb net de Windows herstel cd erin gestopt maar die leest hij niet, ook niet bij het opstarten.

Ik heb ook geen herstelpunt gemaakt en kan ook niet terug.
De enige die erin staat is van vandaag na een windows update.

Ik ben echt radeloos.

Almere, wat dan?

Ik heb de dvd rom vervangen met een die ik nog had liggen, dat werkt nu weer.
Maar zodra ik een vdkaart aansluit krijg ik no signal. Als ik de monitor kabel lostrek vd pc blijft hij wel aanstaan en ''stuitert'' er no connection oid door het beeld.

Ik kan alleen met beeld opstarten als ikhet scherm op het mobo aansluit, zonder kaart erin.

Ik snap het ook niet meer.

Misschien maak ik het nu alleen maar verwarrender maar kan er niet iets mis zijn met het moederbord ?

2 videokaarten werken allebei niet.
Toetsenbord en muis geven geen licht.
Werkt wel op de onboard van het moederbord

Is er misschien iets mis met de PCI-e poort of is dat onmogelijk?

Laatst bewerkt:
Begin ook al zoiets te denken.

Misschien de gleuf waar de kaart ingaat niet goed is ofzo, misschien beschadigd?

Ik ga straks langs me broer die heeft nog een VDkaart, als die niet werkt dan lijkt het me sterk dat alle 3 de kaarrten stuk zijn.

Hij heeft nog 2 PC's staan die niet gebruikt worden dus kunnen daaronderdelen vanaf worden gehaald om het eea te testen

Dan laat ik hem er nog naar kijken en als dat niet werkt breng ik hem weg :confused:

Misschien een hele taak maar een ander ( geschikt! ) moederbord proberen . Misschien is alleen die gleuf kapot , maar dat kun je niet 1 , 2 , 3 vervangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan