No signal

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordy208

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2015
Hallo,

als ik mijn pc opstart doet alles het dan ga ik microsoft flight simulator 2004 spelen en dan na een tijdje word het beeld zwart en staat er no signal als ik dan de pc weer aan zet doet alles het weer :confused: hoe kan ik dit oplossen?

MVG,
Jordy

Wat zijn je temperaturen tijdens het spelen van de game? Is de pc stofvrij?

De computer word helemaal niet heet tijdens de game maar stof zou ik niet weten deze computer heb ik nu 5 a 6 jaar en is 0x schoongemaakt dus stof zou misschien kunnen

De buitenkant van de pc hoeft niet heet te worden he, maar als de binnenkant dat wel wordt dan kan je dit soort problemen krijgen.

de processor wisselt van 34 graden celcius tot 28 graden celcius het moederbord is 29 graden celcius en de opslag is 28 graden celcius de temperaturen tijdens het vliegen nog niet kunnen testen op woensdag kan dit denk ik wel

testresultaten

ik heb kunnen testen met vliegen duurden wel wat langer dan verwacht beter laat dan nooit ik verwachte dat de pc weer met de daling zou vergeven ik starte de flight simulator op en de cpu werd 46 graden toen startte ik de motoren op ik wou beginnen aan pushback toen no signal maar het geluid van de simulator ging wel door ik verwacht dat de temperatuur tijden opstarten van vliegtuig verder is gestegen is deze temperatuur te hoog ik denk van wel en ja hoe los ik dit op?

BVD
jordy

Om te beginnen: is de pc stofvrij van binnen? Stofophopingen zorgen in minstens 90% van de gevallen voor te hoge temperaturen.

De ram op de videokaart wordt te warm en miss de gpu zelf ook, is die ook stofvrij?

Wat is de spec van die comp?

Sorry ik bedoelde met cpu processor heb verkeerd gekeken kom ik nu achter ik zou niet weten of de pc stofvrij is hij staat wel in n kast alleen na 4 jaar misschien een keertje schoonmaken de spec van de pc is:
Besturingssysteem: Windows 7 home premium 32-bit

Processor Intel core i5. 750 @ 2.67GHz

Lynnfield 45nm technologie

Ram: 4,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 531MHz (7-7-7-20)

Moederbord MEDIONPC MS-7616 (CPU 1)

Grafisch: MD 20110 (1920x1080@60Hz) 512MBNVIDIA GeForce GT 240 (MSI)

Opslag: 931GB Seagate ST31000528AS (SATA)

Optische schijven: HL-DT-ST DVDRAM GH22NS40

Geluid: Realtek high definition Audio

Ik ga eerst de flight simulator opnieuw instaleren en als dat niet werkt ga ik de pc stofvrij maken hoe kan ik dat het beste doen?

Eerst warmtegeleidende pasta aanschaffen voordat je ermee begint.

Wat je van de ventilatoren en koelblokken kunt demonteren en dan met een kwast nr 12 tot 16 alles goed uitborstelen, met een stofzuiger erbij om het stof gelijk op te zuigen, wel zo makkelijk.
Die pasta erna zo dun mogelijk verdelen als je alles hebt schoongemaakt met b.v. wasbenzine.

Hallo

ik heb de pc schoongemaakt en weer gevlogen en helemaal goed gegaan heel erg bedank!!!!

MVG, jordy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan