Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop het want ik zou het graag leren![]()
deze code hoort het normaal gesproken te doen, kun je hem mischien nog eens compilen?
mischien is daar iets fout gegaan, bij mij compileert hij hem niet eens, als er een fout in het script staat, maar dat is devcpp
In de code die je hier plakte staat er een spatie tussen 'system' en '(' .
system is een functie, de argumentenlijst dient daar direct op aan te sluiten. probeer het eens zonder die spatie?
system("pause");
system( "pause");
system ( "pause" );
#include <iostream>
[b]#include <cstdlib>[/b]
using namespace std;
int main()
{
cout <<"hello world" <<endl;
[b]system("pause");[/b]
return 0;
}
Maar het werkt nog niet, kan er misschien iets zijn fout gegaan bij het installeren van g++?
En ik heb nog een vraagje, een vriend (die java studeert) heeft mij af geraden om C++ te leren omdat je bij C++ altijd het werkgeheugen terug leeg zou moeten maken (dat was het denk ik toch, was nogal ingewikkeld) en dat anders je pc kan crashen (volgens hem doe java dat automatisch bij het afsluiten), is dat waar?
Gebruik dan toch gewoon een alternatief waar je code zeker werkt.![]()
Heu, en waar vind ik die? Ik heb al eclipse op mijn pc, maar ik heb hier boven al gezegd dat die ook een error geeft, ik heb visual c++ maar daar heb ik geen activatie code voor :d
ps ik kan al (een beetje) java, maar zou mijn kennis nu willen uitbrijden...
Dan kun je die vraag misschien beter in het Java gedeelte vragen dan in het C++ gedeelte van het forum.
Ok, ik heb Dev-c++ 4.9.9.2 beta geïnstalleerd en het werkt!!
Maar (zowel bij mijn 1ste als 2de code) geeft hij alleen: "druk op een toets om door te gaan" en de muis verandert in het tekentje dat hij bezig is.
#include <cstdlib>
#include <iostream>
using namespace std;
int main(int argc, char *argv[])
{
std::cout << "Hello world!\n";
system("PAUSE");
return EXIT_SUCCESS;
}
Nee want het is een vraag die alleen over c++ gaat![]()
Nop, geen tekst...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.