Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer NOD iets vind kan je dat doen via het venster wat dan verschijnt.Ik heb nog zitten zoeken, maar ik kan nog .com, nog bij .nl een link vinden voor het insturen van een bestand, dus je zult het inderdaad met het formulier moeten doen.![]()
Wanneer NOD iets vind kan je dat doen via het venster wat dan verschijnt.
Er valt weinig uit te leggen, wanneer NOD iets vind krijg je de keuze om te verzenden, te verwijderen of in quarantaine te zetten.Daar kan TS wat mee doen, maar als jij weet hoe en wat is het misschien handig om dat nader uit te leggen voor hem.![]()
Er valt weinig uit te leggen, wanneer NOD iets vind krijg je de keuze om te verzenden, te verwijderen of in quarantaine te zetten.
Dat was een vraag naar aanleiding van antwoord 5 volgens mij. Maar we wachten even af of het nu duidelijk is.Gezien post 6 is het hem niet helemaal duidelijk...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.