NOD32 weer de beste !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nod32 weer de beste,wat ik alleen maar kan bevestigen.
Jarenlang achter allerlei beestjes aan gejaagt,met bijna alle scanners die er zijn.Toen ik een Trial van NOD32 probeerde was ik buiten gewoon verrast door dat het zo weinig van mijn systeem eiste.
Daarom kocht ik een licentie,ook al omdat ik sindsdien met mijn surf en download gedrag nog steeds niet geinfecteert ben.
Tientallen programma"s al gedownload en getest,want ik wil weten wat het beste is.
Jammer dat Kaspersky nog aan bod moet komen,hoewel ik steeds meer ga twijfelen of ik wel van NOD32 afwil.
Het is even instellen,en ziet er niet super uit,maar als ik op de vuilste sites overeind blijf ben ik content.
Misschien dat Harry meer kan vertellen,want die is Kasperky aan het proberen las ik geloof ik.
Vooralsnog heb ik geen reden om van NOD32 af te stappen,al stond ie op de derde plek.:cool:




ik Kakel ook nog even mee.
als NOD32 jouw pc schoonhoudt op de vuilste sites waarom dan nog verder zoeken.!

supernova<:shocked:
 
Nod32 weer de beste.

Ja waarom zoek ik dan nog verder? Omdat ik hier van af het begin lees dat Kaspersky wel heel goed moet zijn.
Maar ik ik twijfel enorm of er een betere is,want ik doe wel eens een onlinescan met KAS maar dat mag ik niet vergelijken,want die onlinescans kun je niet op af gaan.
En zoals NOD32 al 6maanden hier zo goed bevalt, zie ik eigenlijk ook geen aanleiding om te veranderen.
Hij draait mee,en je hebt er totaal geen last mee.
Toen een Forum vriend mij een bestandje opstuurde wat moest aantonen dat NOD32 zeer allert is,stond ik perplex. Hap ik heb je.
Dit was dan geen schadelijk bestandje, maar alleen een goede virusscanner zou hierop reageren.
Well Done NOD32, je had hem en dat kweekt vertrouwen. Echt Top.
 
Als je al NOD32 hebt en je kunt om met de interface, is er ook in mijn visie geen reden tot veranderen. Uiteraard niet, ik denk ook niet dat men dat hier ook maar ergens beweerd heeft.
 
zie pag #62

Dus geef je eigenlijk al antwoord op je eigen Vraag..!

supernova<:shocked:
 
sorry Harry Snor.!...:eek:

maar een Nieuwsbrief moet ook de minder leuke dingen melden..( mijn mening ).
avast! gaat ook niet vrij uit toch..? ----pag#12

supernova<:shocked:
 
Laatst bewerkt:
NOD32 weer de beste

sorry Harry Snor.!...:eek:

maar een Nieuwsbrief moet ook de minder leuke dingen melden..( mijn mening ).
avast! gaat ook niet vrij uit toch..? ----pag#12

supernova<:shocked:

Avast? Die neem ik niet meer zo serieus,sinds zijn opvolger 5 Troyans vond.
NOD32 dus.:cool:
 
Dan heb ik je misschien verkeerd begrepen, omdat voor jou Kaspersky de beste is en je zegt dat je daar niet omheen kunt...

Ik zal het uitleggen................
Long Day meld:
>>Tientallen programma"s al gedownload en getest,want ik wil weten wat het beste is<<

Ik meld:
>>maar als je wilt weten wat (voor jou) het beste is, kun je niet om Kaspersky heen<<

Dus.................vandaar dat jou reactie vreemd is. ;)
 
Wil misschien ook nod32 gaan gebruiken maar nod scant toch alleen voor virussen welk programma gebruik je daarnaast voor spyware etc. dan?
 
Dat verschilt.. Wil je een realtime scanner? Kijk dan naar ad-aware pro, windows defender, ewido. Zoek je een on-demand scanner, dan kun je kijken naar ewido (trial), ad-aware se (7 inmiddels) of spybot S&D (en vele andere).
 
Hoi !

Ik heb sinds kort Spywaredocter (portable versie) op een USB-stick gezet.

Werkt prettig en snel als je veel op "vreemde" PC's moet werken.

Just google !

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan