NOD32 weer de beste !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke discussie is dit geworden...:)

NOD32 heeft ook vaak updates, veel meer dan bijv. Norton of McAfee. Misschien minder per dag dan Kaspersky, maar hoeveel nieuwe virussen worden er bij elke update van Kaspersky extra gevonden? Misschien minder dan bij een nieuwe update van NOD32..

En, ik gebruik nu geen van beiden, ik ben wat dingetjes aan het testen, bijvoorbeeld PC Tools Antivirus, wat minder tegenvalt dan verwacht.
 
Simsalabim! *poef*

Laten we het er maar op houden dat de keuze aan de gebruiker is, en wij hier toch geen conclusies kunnen trekken, enkel argumenten aanhalen.

Ik gebruik persoonlijk AntiVir. :D

Daarom is het nog wel leuk om er een discussie over te hebben. :p
 
Hahahahaha :D :D :D


NOD32:
+ Extreem licht in gebruik
+ Hele goede heuristiek
- Onduidelijke interface
- "Pushy" gedrag wanneer er iets gevonden wordt. Iets zomaar "negeren" kan er niet door bij deze AV.

KASPERSKY:
+ Prachtige interface
+ Hele goede herkenning van virussen
- Scansnelheid

Tot zover mijn opinie.

Meten is weten dus…………………..vergelijkbare pakketen. :)

ESS geheugengebruik
Ekm.exe = gemiddeld 30 MB & Piek 71 MB
Egui.exe = gemiddeld 10 MB & Piek 10 MB

KIS 7 geheugengebruik
Avp.exe = gemiddeld 15 MB & Piek 60 MB
Avp.exe = gemiddeld 3 MB & Piek 9 MB

Wie er dus extreem licht is in gebruik................
Tot zover mijn bevindingen.
 
Meten is weten dus…………………..vergelijkbare pakketen. :)

ESS geheugengebruik
Ekm.exe = gemiddeld 30 MB & Piek 71 MB
Egui.exe = gemiddeld 10 MB & Piek 10 MB

KIS 7 geheugengebruik
Avp.exe = gemiddeld 15 MB & Piek 60 MB
Avp.exe = gemiddeld 3 MB & Piek 9 MB

Wie er dus extreem licht is in gebruik................
Tot zover mijn bevindingen.

Een oneerlijke wedstrijd, een zeer oneerlijke wedstrijd, ESS is nog een beta-stadium... Zo kan iedereen wel winnen.
 
Een oneerlijke wedstrijd, een zeer oneerlijke wedstrijd, ESS is nog een beta-stadium... Zo kan iedereen wel winnen.

Aan het geheugen gebruik zal weinig veranderen, maar als het jou gelukkig maakt...........
KIS 7 is ook nog niet uit, en dus feitelijk ook nog beta. :p
 
Aan het geheugen gebruik zal weinig veranderen, maar als het jou gelukkig maakt...........
KIS 7 is ook nog niet uit, en dus feitelijk ook nog beta. :p

Beta 1, er kan nog veel veranderen.
Eerst nog meer beta's, dan nog RC's en dan pas de definitieve versie. Er zit een verschil tussen beta 1 en nog net niet uit. Maar goed, Kaspersky is terrein aan het winnen, ook al zitten er voordelen aan ESS en NOD32 die Kaspersky niet heeft. Ook Kaspersky heeft zwakke punten en bugs. Het is geen wonder product.
 
Hallo !

Om iedereen hier een plezier te doen heb ik zojuist KIS 7 gedownload en zal het een maand probeer op m'n test-PC.

Ik houd jullie op de hoogte !


Greetz,

Harry.
 
Supernova ik denk dat we ondertussen wel snappen dat de resultaten niet eenduidig zijn... waaruit we kunnen concluderen dat de AV's elkaar waard zijn, dus... waarover zitten we in hemelsnaam te kakelen?!
 
over av-comparatives van Harry Snor

supernova<:shocked:
 
Laatst bewerkt:
Beta 1, er kan nog veel veranderen.
Eerst nog meer beta's, dan nog RC's en dan pas de definitieve versie. Er zit een verschil tussen beta 1 en nog net niet uit. Maar goed, Kaspersky is terrein aan het winnen, ook al zitten er voordelen aan ESS en NOD32 die Kaspersky niet heeft. Ook Kaspersky heeft zwakke punten en bugs. Het is geen wonder product.

Ik geloof ook niet dat ik ergens gezegd heb dat Kaspersky een wonder product is, het enige dat ik wil weerleggen is dat niet alleen Nod32 licht is.
 
Ik geloof ook niet dat ik ergens gezegd heb dat Kaspersky een wonder product is, het enige dat ik wil weerleggen is dat niet alleen Nod32 licht is.

En ik zeg ook niet dat jij dat hebt gezegd, dit is mijn mening.
Dit topic biedt zo geen nieuwe informatie over NOD32 of Kaspersky.
 
Nod32 weer de beste.

Nod32 weer de beste,wat ik alleen maar kan bevestigen.
Jarenlang achter allerlei beestjes aan gejaagt,met bijna alle scanners die er zijn.Toen ik een Trial van NOD32 probeerde was ik buiten gewoon verrast door dat het zo weinig van mijn systeem eiste.
Daarom kocht ik een licentie,ook al omdat ik sindsdien met mijn surf en download gedrag nog steeds niet geinfecteert ben.
Tientallen programma"s al gedownload en getest,want ik wil weten wat het beste is.
Jammer dat Kaspersky nog aan bod moet komen,hoewel ik steeds meer ga twijfelen of ik wel van NOD32 afwil.
Het is even instellen,en ziet er niet super uit,maar als ik op de vuilste sites overeind blijf ben ik content.
Misschien dat Harry meer kan vertellen,want die is Kasperky aan het proberen las ik geloof ik.
Vooralsnog heb ik geen reden om van NOD32 af te stappen,al stond ie op de derde plek.:cool:
 
Jammer dat Kaspersky nog aan bod moet komen,hoewel ik steeds meer ga twijfelen of ik wel van NOD32 afwil.

Er is ook niets mis met Nod, maar als je wilt weten wat (voor jou) het beste is, kun je niet om Kaspersky heen. :)
 
Er is ook niets mis met Nod, maar als je wilt weten wat (voor jou) het beste is, kun je niet om Kaspersky heen. :)

Wat voor jou het beste is, hoeft niet gelijk voor iedereen het beste te zijn.
Als iemand tevreden is met NOD32 snap ik niet waarom er geswitcht moet worden naar Kaspersky, ook al omdat je normaal gesproken betaalt voor NOD32.
 
Wat voor jou het beste is, hoeft niet gelijk voor iedereen het beste te zijn.
Als iemand tevreden is met NOD32 snap ik niet waarom er geswitcht moet worden naar Kaspersky, ook al omdat je normaal gesproken betaalt voor NOD32.

:confused: :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan