Nog automatische updates van Windows XP pro ontvangen na 8 april 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

sappas

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Berichten
109
Ik heb gisteren nog automatische updates van Windows XP Pro ontvangen, deze werden automatisch geïnstalleerd.
De herstellingen om terug te gaan naar een vorige versie daar gaf hij aan dat er geen vorige herstellingen waren.

Zijn er nog automatische updates van Windows XP Pro verstuurd of zou hier al spraken van een virus kunnen zijn?

Ik werk veel met de iPad en wil deze maand een nieuwe desktop kopen.

Gaarne advies
 
Dat is normaal, 8 april is wel de sluitingsdatum voor ondersteuning, en tevens de datum voor de afgifte van de allerlaatste updates. Voorlopig blijven deze updates nog wel beschikbaar. Maar er zullen geen nieuwere meer volgen.
 
Dat is normaal, 8 april is wel de sluitingsdatum voor ondersteuning, en tevens de datum voor de afgifte van de allerlaatste updates. Voorlopig blijven deze updates nog wel beschikbaar. Maar er zullen geen nieuwere meer volgen.
Jackall bedankt voor de reactie.

Ik zet mijn pc elke dag ff aan en dan worden de updates automatisch geladen.

Er zijn 4 updates uitgevoerd op 11-04-2014, 3 kan ik terugvinden bij updates bij software:
- 1 security update voor MS-Office, dat lijkt correct.
- 1 beveilingsupdate voor Internet Explorer, dat lijkt correct.
- 1 beveilingsupdate voor Windows XP, die heb ik verwijderd.
De vierde update kan ik niet vinden, kan deze een onderdeel zijn van een van bovenstaande 3 updates?
Of kan deze vierde eentje van een hacker zijn?

Zo lang ik nog niet over gegaan ben naar een nieuwe pc heb ik de automatissche updates uitgezet.
Betalingen en andere financiële bewerkingen voer ik uit op de iPad totdat ik een nieuwe desktop pc heb aangeschaft.
 
De windows updates zijn veilig te noemen en alleen te doen met een geldige licentie van je windows.
datgene wat je hebt verwijderd moet je alsnog updaten. Wat betreft het 4e, kan ik je zo direct geen antwoord op geven omdat ik niet weet om welke updates het gaat. Iig ieder geval niet van een hacker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan