• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Nog steeds wat hulpjes nodig met mijn capaciteit planrooster.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Manoeska,
Ik denk dat deel 1 af is.
Bekijk dit eens als alles nog werkt.
Zal morgen laat zijn moet eerst nog naar de avondschool.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
En dan nog zo laat bezig....
Ik ga ook zo bed in hoor, morgen ook werken...
Ik ga hem proberen en je hoort weer van me...

en harstikke blij met je top hoor!:thumb:

Manoeska,
Kan het dat er meerdere projecten zijn met dezelfde naam in het tabblad projecten FTE?

Plonske, ik ben je niet vergeten hoor !!

Heb alleen 2 dagen beroerd op bed gelegen, dus het was even geen computer
voor me.

Ik ga zo deel II van afgelopen week even binnenhalen en daarmee aan de slag.

Laatst bewerkt:
En wat deze vraag betreft....

""Kan het dat er meerdere projecten zijn met dezelfde naam in het tabblad projecten FTE? ""

Nee dit zou niet zo moeten zijn, maar ga ik ook even naar kijken.:thumb:

Manoeska,
Dan zal ik opnieuw moeten beginnen. niet erg hoor

Manoeska,
Bijkomende vraag eer ik ga puzzelen, kunnen dezelfde projecten terugkeren in het tabblad projectplanningen?

He is dit nieuw dat je ineens bij sommige worden in je tekst een of andere pop up reklame krijgt :mad:
Beetje irritant he ...

Ja laatste vraag, ja dat kan idd wel...

Op het blad PROJECTPLANNINGEN draait het om de persoon.
Personen kunnen in meerdere projecten zitten.
Projecten kunnen dus meerdere keren voorkomen bij verschillende personen.

En op het blad PROJECT FTE draait het om het project zelf.
Eigenlijk kortweg gezegd hoeveel manuren (Fte's van 8 uren) heeft dat ene project gekost.

Bedankt Popipipo, ga ik doen. Heb er vandaag ineens last6 van gekregen:thumb:

Plonske, in de oude versie gaf hij dit bij PROJECT FTE.
Dit klopt natuurlijk niet meer omdat we tabblad in een ander bestand
hebben gedaan, maar misschien kan je hier iets uithalen waardoor hij maar 1 project ophaalt.....

=(SOM.ALS('C:\Users\DCS\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\AT9O29T4\[Planning 2010 1 juni.xls]Projectplanningen'!$D$1:$D$65536;TEKST.SAMENVOEGEN($A52);'C:\Users\DCS\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\AT9O29T4\[Planning 2010 1 juni.xls]Projectplanningen'!HD$1:HD$65536))/36

@ popipo,
Bedankt voor de info. ik had al enkele instellingen verandert aan de hand van mijn probleem met het open van bijlagen.
Ik heb nu alles terug origineel geplaatst en de addin geinstalleerd

He Plongske nog een vraagje... (ik weet niet of dit namelijk mogelijk is).
Ik vraag wel veel van je he :o

Is het mogelijk om het bestand zo op te slaan dat hij zowel in excel 2007 als excel 2010 functioneert?
Ik heb namelijk gemerkt dat niet alle computers al voorzien van de versie 2010 en weet van te voren nooit welke
computer er vrij is om te gebruiken. Flexplek.. Zou dus handig zijn als hij gewoon op beiden versies van excel hetzelfde werkt,
dus ook de rolmenuutjes.....

Manoeska,
Het laatste bestand dat is doorgestuurd is reeds aangepast (de rolmenu's) het is wel versie 2010 maar als je het bestand wilt opslaan moet je gebruikmaken van opslaan als in (de balk bovenaan) bestand. Bij opslaan als kies je excel 97-2003 werkmap.

Oke, ik wist niet of ik dan schade aan het bestand of de werking ervan toe zou brengen als ik hem ineens als versie 2007 zou
gaan opslaan....

Manouska,
Als iedereen versie 2007 heeft is er volgens mij geen enkel probleem met de huidige versie(2010) er zitten nog geen formules in specifiek voor 2010.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan