nokia 6670 systeemfout -20 !!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

nokiapowerr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2006
hallo
heb een nokia 6670 en elke keer als ik naar mijn smsberichten gaat staat er systeemfout -20 en als ik il type staat er ook systeemfout -20 hij blijft maar doorgaan weet iemand hoe je dit probleem kan verhelpen????

Welkom op Helpmij!
Ik vroeg me af: heb je al rondgekeken op de afdeling Support van Nokia?
Soms vind je daar toch een antwoord op een vraag.
Is de installatie goed verlopen, staan alle instellingen goed?
Kom je er niet uit, dan kun je via Contact misschien meer hulp krijgen.

ik heb geprobeerd te kijken op nokia suppport maar kan er niks vinden over systeemfouten...

En hier?

1. Kijk in je gebruikershandleiding
2. Is je abonnement inclusief SMS?
3. Laat je Nokia controleren in een servicecenter.

Heeft je telefoon het wel goed gedaan? Helpt het niet door het toestel uit en dan weer aan te zetten?

Als het probleem blijft, ga er dan meer naar een Nokia service point. Klinkt als een softwarefoutje.

Jawel, puntje 3 zeker gezien! We zijn het dus blijkbaar eens!:D

een tip.

Wat je ook kan doen als al het andere niet helpt, *# 7370 # intoetsen werkt het hierna nog niet naar behoren dan kan je alsnog de telefoon formateren .Je raakt dan wel alle gegevens kwijt die op je telefoon staat, want na het formateren is je telefoon net zoals toen die uit de fabriek kwam.Het formateren van de gsm ( alleen Nokia )gaat als volgt; schakel je gsm uit > na 30 sec de gsm aanzetten terwijl je de volgende toetsen ( groene toets voor het gesprek aannemen, sterretje en de 3 ) ingedrukt blijft houden tot je op het scherm het woord formateren ziet verschijnen dan kan je de drie toetsen loslaten. Zorg wel dat je een volle batterij heb of dat die aan de lader zit.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan