Nokia Lumia 920 en dating-app Tinder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Levisaxos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 nov 2013
Hallo dames en heren,

Ik ben in bezig van een Nokia Lumia 920 met windows phone 8.0.10328.78 om precies te zijn

Ik zit al een tijdje te azen op de app Tinder! Helaas is deze momenteel nog niet beschikbaar voor windows phone 8.0
Wel heb ik deze site gevonden waarop staat dat het beschilbaar is voor windows 8.1.

Nou vraag ik mij in eerste instantie af of dit geldt voor windows phone 8.1 of dat het de windows 8.1 voor pc is... of zit daar geen verschil in?
Indien niet, dan heb ik nog steeds geen duidelijke uitleg kunnen vinden over hoe ik mijn telefoon van windows 8.0 kan upgraden naar windows 8.1.

Ik heb de instructies op deze site al uitgeprobeerd maar ik loop vast op stap 5 "Klik in de Zune-software op Nu Bijwerken" .. deze knop is nergens te vinden!
Daarnaast lijkt mij dit niet het programma waarmee ik mijn telefoon software kan / moet upgraden. Het lijkt mij namelijk meer een itunes achtig iets...

Is het voor mij mogelijk om op dit toestel de app Tinder te kunnen gebruiken ?

Vriendelijke Groet,
Levisaxos

Als een app beschikbaar is voor Windows 8.1 dan moet die ook op Windows 8 werken.
Ik denk dat Windows 8.1 alleen voor PC en Surface tablet beschikbaar is en niet voor Windows Phone.
Dus misschien dat app die je gevonden heb alleen voor PC en Surface beschikbaar is.

Waar heb je die app gevonden? Als dat niet in Windows Store beschikbaar is dan is het waarschijnlijk een virus of een soort van malware.

Ik heb de pagina gevonden ip apps.microsoft.com, zie eerste link.
Deze pagina kan ik uiteraard ook op mijn telefoon browser vinden maar in de appstore zelf vind ik niets.

Dus kans is groot dat het dan om een windows pc / tablet app gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan