Nokia N73 en internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieske123

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Even een vraagje
Ik heb een Nokia N73 gekocht. Leuk toestel
Mijn vraag is het mogelijk als ik de telefoon aangesloten heb via de usb kabel die erbij zat dat ik dan met de telefoon op internet kan via de usb kabel.
Ik heb nl geen onbeperkt internet via mijn telefoon provider
Dus telefoon inprikken in de usb van de computer en dan het internet op met de telefoon

Wie weet dit??

Als je nokia pc suite gebruikt kan dat, je kunt ook gewoon je bluethoot gebruiken.

Als je er niet uit komt met de software moet je zoeken naar gnubox, werkte wel voor de vorige versies van je toestel, of deze het ook doet weet ik niet.

Kijk anders op dit topic, veel tips.

Ik heb inderdaad de software van Nokia Pc Suite ofzo. maar ik zou niet weten hoe ik dit moet doen. Ik moet toch ergens in de telefoon iets instellen dat ik via de browser het internet opwil ofzo.
Heb geen bluetooth op mijn pc.

Wellicht iemand die een N73 heeft en via usb kabel op internet kan krijgen?

Ik heb de Gnubox programma geprobeerd maar deze werkt niet op de N73 helaas

Zijn er nog andere opties?

Wie heeft dit werken

Jawel maar dat staat er niet in.
Er is een optie om internet op te gaan via nokia suite maar dan maakt ie gebruik van de interne modem van de telefoon als je b.v. een laptop bij de hand hebt en niet thuis bent.
Dan belt de telefoon gewoon in..

Dat bedoel ik dus niet. Met mijn oude samsung kon ik gewoon aan de usb hangen en zo het internet op alsof ik een pc in mijn router had geprikt

Tis wat:shocked:

waarom op een klein schermpje intyernetten als je het aan de pc hangt kan je beter op de pc internetten :D

Ja dat is waar
Ik heb net een LCD Tv aangesloten op de pc met een beeld van 66 cm
Dat ziet er pas gaaf uit. Ik doe mijn monitor even op zolder en laat deze breedbeeld lcd tv lekker aan de muur hangen bij mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan