Non-stop virus alert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
injectors? om anti-hackprogramma's te bypassen? En een hack? Vast van een openbaar hacksite. Dat is niet slim en hartstikke verboden. 100% dat de virus met dat heeft te maken. En ben je ook geband in warrock? Het spel is toch al helemaal geinfecteerd met hackers.

goed de oplossing.

dit virus valt bijna niet op te lossen tenzij je een system restore hebt terugrollen, of opnieuw herinstalleren van windows.
Als ik jou was zal ik dat zo snel mogelijk doen tenslotte is het een portaal voor virussen dus keyloggers, trojans etc etc jouw gegevens zijn binnen de korste keren gestolen.

Kspeel geen Warrock meer, vriend raadde de hack aan :S, maar uh, Ik heb al een nieuwe PC, ik moet nog van dees de netwerk adapter afhalen, die op die (veel betere) nieuwe zetten, pc weggooien, fixed.

Blijkbaar krijgt mijn broertje mijn computer, maar ik heb nu nog steeds avg uit staan, sinds al die maanden, maar het enigste probleem wat ik nu heb ik dat mijn dll files/exe worden geinfecteerd, en op random dagen word bijna ieder .exe file dat ik open, een copy gemaakt van *filename*Srv.exe, maar ik heb dus het Ramnit.A virus, en ik ben erachter gekomen dat de 'source' zeg maar, bij desktoplayer ligt, in m'n microsoft folder, maar als ik die probeer te verwijderen zegt hij 'bestand al in gebruik door iemand of door een programma', hoe doe ik dit? AVG detect hem trouwens niet als een virus, maar hij staat ook niet in m'n processen lijst (procesexplorer).

edit: hij zit dus in chrome.exe, terwijl mijn google chrome uit is zie ik telkens die chrome.exe aan staan, maar als ik dat process killt, en probeer de folder te verwijderen, start hij opnieuw op.
ook zegt alle %filename%Srv.exe virussen BitDefender Management Console.. en dat doet deze ook, maar integendeel van de andere heeft deze geen 'Srv' achter zijn naam, nou ja niet deze, want er bestonden DesktopLayerSrvSrv.exe, maar die waren automatisch weggehaald door mijn anti-virus, hoe haal ik deze laatste weg?

edit2: er bestonden chromeSrv.exe en chromeSrvSrv.exe in de google chrome directory, die removed, vervolgens chrome.exe renamed, en toen had de microsoft map geen proces meer, dus kon ik hem verwijderen. ik ben nu bezig met de overige Srv.exe bestanden te verwijderen, ook al zijn mijn .dll files ook geinfecteerd, verwijder ik ze niet, (> 1500 .dll files), tips zijn nog steeds welkom.
Dit is nog niet opgelost.

Laatst bewerkt:
De DesktopLayer.exe is terug, maar ik heb nu weer verwijdert, microsoft map verborgen gemaakt, en heb al 2 uur dat ie niet terug is, maar bij ieder .exe bestand wat ik open maakt hij een Srv.exe versie aan, waarbij overigens de 'original file name' nedwp.exe is, maar die zie ik nergens op mn computer.

Hier kan je vinden hoe je de ramnit-trojan moet verwijderen. Succes!!!!!!!!

Ik denk dat ik gewoon ergens een windows xp cd ga zoeken, en opnieuw windows installeren..

Dat heeft dan alleen nut als je de harde schijf formatteert, anders staat het virus er nog op en kan het je pc opnieuw besmetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan