Nooit genoeg PAR2

• Onderwerp starter Onderwerp starter rabin
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rabin

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2007
Hallo, ik heb nou een aantal filmpjes gedownload met SABnzbd, maar als ik dan de bestanden ga nakijken met Quickpar, dan kom ik iets van 2400 blocks te kort. En zoveel par2 bestanden kan je niet downloaden, hierdoor kan ik mijn downloads niet gebruiken. In de tutorial van Quickpar heeft die gebruiker maar iets van 14 blocks te weinig. A.U.B Help.

Alvast bedankt,

Ruben:thumb:

Welkom op Helpmij.:)

Wij kunnen je daar niet mee helpen. Je zal bij diegene moeten zijn, die het op een server gepost heeft.

Ja, maar ik heb dit probleem altijd. Ik heb nu al 3 bestanden gedownload, en bij alle hetzelfde. ( die waren wel van dezelfde site alledrie)... welke opties zijn er nog om de bestanden te repareren, misschien kan ik die eens proberen.

Alvast bedankt voor de redactie,

D RA*bI^n

Er is geen optie meer, je komt (blocken) te kort, dus kan er ook niets gerepareerd worden.:(
Probeer je soms iets te downloaden, wat ze nog naar de server aan het uploaden zijn. Want dan kan het kloppen en is nog niet alles downloadbaar.

Nee, ik weet bijna zeker dat ze het niet nog aan het uploaden zijn. Nouja, maar even rondvragen op het forum van die site. Bedankt voor alle hulp:eek:

Over gaan naar een paysever en kiezen voor eweka dan is het probleem opgelost, kost wel 7.50 ero in de maand, maar je heb nooit problemen meer met downloaden, welke provider heb je.

Hoe oud zijn de bestanden die je wilt downloaden?
Welke provider gebruik je?? (met een gratis newsprovider ga je niet ver komen)

mijn advies is om een betaald account te nemen bij bijvoorbeeld eweka:thumb:

Hallo, ik download inderdaad met een gratis server van @home. De bestanden zijn allemaal zo'n 1 of 2 dagen oud.

Groeten,

D RA*bI^n:D

En @home staat zo goed bekend om hun goede newsservers :(

Je zult er nog eerder bij moeten zijn wil je het daar goed binnen halen

Hey, ik heb me vandaag aangemeld bij eweka, ben meteen gaan downloaden, en alles werkt tot nu toe goed. Ik download wel wat langzamer als eerst met @home....:(

Groeten,

Met Eweka, zou je je volle internet snelheid moeten hebben met downloaden.

ik download nou gemiddeld met zo'n 350 KB/s, volgensmij is dat niet echt snel. Ik weet het niet, heb daar niet zoveel verstand van....

groeten,

Wat was de snelheid, voordat je Eweka had?
Zit hier op +/- 950KBps bij Eweka, met Chello classic.

Laatst bewerkt:
ook zoiets van 350 KB/s, maar hij doet er nu veel langer over. Wij hebben volgensmij @home familie ofzoiets, ik weet niet wat hier normaal de snelheid van moet zijn....:eek:

Groeten,

D RA*bI^n:confused:

De snelheid is dus hetzelfde, ben je niet iets aan het downloaden wat groter is, dan je eerst had gedownload?

Laatst bewerkt:
Nee, ook voor uit te proberen, en omdat de vorige het niet deed, ben ik weer precies hetzelfde bestand aan het downloaden met Ewaka. Maar is dat ook niet langzaam 350 KB/ s als u 950 heeft. wij betalen volgensmij iets van 30 euro per maand voor dat internet?
Ik weet niet wat normaal de snelheid van dit pakket moet zijn... misschien heeft iemand hier verstand van

bedankt voor de hulp trouwens:p

D RA*bI^n:rolleyes:

De snelheid is afhankelijk van jou internet abbonnement, daar heeft Eweka verder niets mee te maken. Dat mijn snelheid bij Eweka hoger ligt, zal te maken hebben, dat ik een snellere internet verbinding/abbonement hebt, dan jij.

Ja, dat snap ik, maar ik bedoelde is 350 niet vrij laag voor 30 euro per maand. Ik vind dat best veel geld, ik weet niet wat u betaalt:o . Maar misschien als iemand ook dit pakket heeft, of weet wat de snelheid is bij @home familiepakket?

D RA*bI^n:shocked:

Ik weet niet wat de snelheden van @home zijn voor jou abbonement.
Ik heb Chello classic met 8192 Kbps download snelheid.(€49,-)

Chello classic bestaat niet meer, alleen de klanten die het al hebben, behouden hun type abbonement.

Laatst bewerkt:
Hey, ik heb net even op de pagina van @home rondgesnuffeld, en ik zou een download snelheid van 4000 kbit/s moeten hebben. Ik weet niet of dit dan klopt met mijn gegevens?:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan