Norton 2003/2004.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TorukMakto

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2002
Berichten
3.322
Binnenkort loopt mijn abonnement af van Norton Antievirus 2002.
Ben zelf zeer tevreden over Norton 2002. Versie 2003 is vergelijkbaar met 2002 die iets uitgebreider is. En in de nieuwe versie Norton 2004 zit tevens Spywaredetectie in verwerkt! Zou zelf Norton 2004 nemen, maar zit een beetje met die Spyware in de maag daar ik op de pc uitstekende Spyware programma's heb die deze verwijderen en voorkomen. Aangezien Spyware nieuw is voor Norton zou ik dan eerder gaan voor de 2003 versie. Hoe denken Jullie hier over?
 
Laatst bewerkt:
Je kan ook gewoon jeabonnement verlengen. Ik gebruik zelf 2002 en 2003 door elkaar op meerdere PC's en merk weinig verschil.
 
Ik zou helemaal geen norton meer nemen:D

Ik vind idd dat er andere goede alternatieven zijn om spyware tegen te gaan, en om dit nou dubbel in een virusscanner te hebben?:confused: Een virusscanner moet je imo doen waarvoor die in het leven is geroepen: jouw waarschuwen wanneer er zich een virus op je compie bevind, niets meer niets minder...

En ik zei al dat je geen norton moet nemen, die keus is aan jouw natuurlijk,
maar feit blijft dat norton je systeem meer vertraagt dan nodig als je kijkt naar de concurenten.

Mijn idee:
*geen spywarescanner in antivirus software
*en al helemaal geen norton, laat ze eerst maar minder belastende software uitbrengen...
 
Werk sinds 2 dagen met NIS 2004 en er zijn een aantal wijz. cq. vernieuwingen.
De spyware detectie kun je uitzetten maar weet je zeker dat die ook in NAV. zit.
 
Norton AntiVirus™ 2004 van Symantec is ‘s werelds meest betrouwbare antivirusoplossing.* Het beveiligt e-mailberichten, expresberichten en andere bestanden door automatisch virussen, wormen en Trojaanse paarden te verwijderen. Met de nieuwe ingebouwde functies kunnen zelfs andere gevaren worden gedetecteerd, zoals spyware en programma’s die toetsaanslagen vastleggen. Beveilig uw computer 24 uur per dag met het bekroonde Norton AntiVirus.
 
Geplaatst door Will-Well
Werk sinds 2 dagen met NIS 2004 en er zijn een aantal wijz. cq. vernieuwingen.
De spyware detectie kun je uitzetten maar weet je zeker dat die ook in NAV. zit.

Ja zeker.
 
@temptation.

ik zou helemaal geen norton meer nemen :D

Je bent erg positief over Norton ;)
Maar goed ieder zijn mening c.q ervaring hierover. Versie 2002 draaid bij trouwens erg rustig op de achtergrond, en heb nog nooit een virus binnen gehaald! Dus ik hou het zeker bij Norton, maar welke?
 
@Temptation.

* geen spyware in antievirus software

Ik denk zelf dat dit de toekomst is aangezien er steeds meer Antievirus softwaregiganten hiermee aan de slag gaan, kijk maar naar Norton. De toekomst zal het uitwijzen!
 
Vind alleen virusscanner te weinig en heb zelf Norton IS 2003. Heb een Adsl aansluiting en zit veel online vandaar. Pas abonnement verlengd ben en ben er zeer over te spreken.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door klepzeikers
Waarom veranderen als 2002 perfect draait.
Inderdaad, als je het alleen daarvoor doet zijn er wel andere oplossingen.
 
Klepzeikers.
Ja dat is een goede vraag! in eerste instantie omdat mijn abonnement binnenkort afloopt en niet weet wat dit kost voor een jaar. Tevens ga ik ervan uit de de software steeds beter wordt en veiliger. Hoe wel dit laaste niet altijd waar is ( kinderziekten e.d)!!!
 
NIS en NAV worden elk jaar doorontwikkeld dus steeds beter en de kinderziektes zij er al lang uit.
 
Als je het alleen doet voor je abnnement op updates, blijf ik het zonde vinden. Wat betreft de kinderziektes, bij NIS 2003 waren ze nog volop aanwezig. Voor mij is dat de reden geweest terug te gaan naar 2002 totdat alles was opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Geloof dat de update ± 20 euro kost.
Is nog altijd goedkoper dan een nieuwe versie.
Kijk voor de zekerheid even bij www.symantec.nl wat een verlenging kost.
2002 is een goed product als je updates maar blijft ophalen.
Beschouw je nav 2002 als een goed huwelijk.
Sommige mensen kijken dan ook wel eens naar een nieuwere versie uit (jonger,spannender).
Menig een stoot dan ook zijn neus wel eens.
Wees blij met wat je nu hebt,vertroetel haar een beetje ,en geef haar een mooie facelift (update).
 
Een verlenging van een jaar kost kaal €31.87 :8-0:
Niet bepaald goedkoop voor alleen maar een verlenging.
Norton AntieVirus 2003 heb ik toch al gezien voor €39.95 inclusief 1 jaar abonnement.
 
Heb zelf even gekeken, kom op 19,95 euro uit.
Dit is dus de verlenging op een antivirus 2002.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan