Norton 2003/2004.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door l.slaats.
Een verlenging van een jaar kost kaal €31.87 :8-0:
Niet bepaald goedkoop voor alleen maar een verlenging.
Norton AntieVirus 2003 heb ik toch al gezien voor €39.95 inclusief 1 jaar abonnement.
Dat is wel erg veel. Ik heb wel een goedkopere oplossing voor je, stuur even een mailtje.
 
Wim1960.
Je hoefd mij geen mail te sturen, heb deze niet aanstaan ( tweede keer!). Je kan deze ook hier posten dan kunnen anderen ook mee kijken. Een verlenging van je abonnement voor 1 jaar voor Norton AntieVirus 2002 kost bij Symantec On Line €31.87.
 
De oplossing past hoewel deze naar mijn mening niet illegaal is niet bij de strekking van de regels op helpmij.nl. Ik vind het daarom niet correct deze op het forum te plaatsen.
 
Zie al waarom ik op 19,95 uit kom.
Zag dat je een packerd bell hebt en daar staat meestal nav al op.
Heb zelf een nav die niet op mijn pc stond en heb daarbij gekozen voor een betaling via creditcard,en dan kom je op 19,95 uit.
En de methode die wim1960 niet wil beschrijven(en naar mijn mening ook niet illigaal) werkt inderdaad een stuk goedkoper.
 
Per creditkaart of cheque is het goedkoopst.
Bankoverschrijving is inderdaad 31,87.
Als je nu een nieuwe nav koopt dan zit je over een jaar met hetzelfde probleem.
 
Iedereen bedankt voor de reacties en info. Ben al weer een stuk wijzer geworden.:thumb:
 
l.slaats.,
Je kunt een nieuw abbonement nemen en met 2002 blijven, maar als over een jaar zou ik de 2005 versie nemen zodra je abbonnement afgelopen is omdat dat je NAV 2002 verouderd zal zijn.

Ik heb zelf Norton internet security 2004 pro en ben daar heel tevreden mee.
 
Hoi Saldos.
Had ik denk ook wel gedaan, maar door ik iemand diverse keren heb geholpen met pc problemen wilt deze persoon mij iets kado doen. Dus heb ik te kennen gegeven om een verbeterde versie van Norton te nemen :D Maar ben er nog niet uit welke. Denk dat het toch de Norton AntieVirus 2004 wordt. Hierna een Update naar Versie 2005 komt goed uit wat de datum betrefd, en kan ik ondertussen al ervaring opdoen met versie 2004.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan