egkok
Verenigingslid
- Lid geworden
- 25 mrt 2001
- Besturingssysteem
- Win 11
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Egkok
Ik kan er maar niet bij dat dit gebeurt. En zeg nou niet dat je dit in een veilige modus moet weghalen. Want er is echt geen virus prog waarbij dit moet. Dit hoort niet dit mag niet dit kan niet maar het gebeurt wel...kijk en verbaas...
Geplaatst door egkok
(zucht word ik nou nooit eens begrepen door dames)
Geplaatst door egkok
Ik bedoel die vinden die zooi dus mooi niet... en spybot ( hoog bij mij in het vaandel )ook al niet en pestpatrol dus ook niet....ik zal mijn mond maar verder houden en in stilte verder lijden. Maar eens zullen jullie denken (dames) die elbert heeft toch wel gelijk met zijn gezeur....echtwel hoor.
Geplaatst door egkok
Jezzziizzz buffy toch......waar ga je me nou toch van beschuldigen.....ik mag dan af en toe doordraven, maar vrouw onvriendelijk ben ik echt niet hoor.......nog nooit geweest en ik zal dat nooit worden....komt niet eens in me op.....als je een jongen was geweest of man dan had ik precies hetzelfde gezegd.....dusssss je begrijpt me op dat gebied een beetje verkeerd hoor.....
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.