Norton Antivirus Live Update al ontvangen vandaag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gkesler

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2000
Ik ben benieuwd of iemand vandaag de Norton Antivirus via Live Update dus automatisch heeft laten bijwerken. Bij mij is er nog niets gebeurd dus ik wil even weten of bij mij iets fout is of niet.

Ja ik heb hem binnen gekregen via liveupdate. :)

bij mij doet ie ut niet automatisch...ik doe ut 1x per week (manual, gewoon via de symantec.com site)...
weet dat ut te weinig is, maar ik vergeet ut steeds...:o

Norton heeft bij mij vandaag zonder problemen geupdate.
kloppen je instellingen wel?

Geplaatst door jackall
Norton heeft bij mij vandaag zonder problemen geupdate.
kloppen je instellingen wel?
tis niet alleen vandaag hoor...altijd al zo geweest...en heb niet aan de instellingen zitten friemelen (:D)...

Geplaatst door aaajeetee
bij mij doet ie ut niet automatisch...ik doe ut 1x per week (manual, gewoon via de symantec.com site)...
weet dat ut te weinig is, maar ik vergeet ut steeds...:o

aaajeetee,
Zo los je je probleem op:

Ga naar je configuratiescherm-software en verwijder liveupdate.

En download lusetup.exe vanaf hier:

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/liveupdate/lusetup.exe

Installeer het.

Restart je pc. En je probleem is opgelost.

Laatst bewerkt:
Bij mij werkte alles perfect maar ik vermoed dat sinds een update van Zonealarm dit niet meer het geval is. Enfin, ik wacht maar even tot de nieuwe live-updaterelease en dan maar kijken of het hele zaakje automatisch wordt binnengehaald......Ik heb voor alle zekerheid toch dat nieuw live-updatebestand van Saldos gedownload dus we zien wel. Bedankt voor alle tips!

Dat is de Intelligent Updater. Dat doe je handmatig.

Jongens ik denk dat jullie een paar dingen door elkaar halen.

De updates die je krijgt via automatic intelligent updater staan nog steeds op 29-1-2003 oook bij mij.

Maar de updates die op de site van Symantec staan zijn er altijd eerder dan de intelligent updater.

De reden daarvoor is dat de site van Symantec elke dag wordt vernieuwd. Maar de automatic intelligent updater wordt 1 keer in de week vernieuwd.

Laatst bewerkt:
Bij mij werkte de automatische updater zonder problemen maar nadat ik Zonealarm Pro had geupdated werkte de automatische Live Update niet meer. Nadat ik alle instellingen van Zonealarm had gecontroleerd heb ik gekeken naar de werking en aanwezigheid van het programma Netdetect en volledigheidshalve heb ik Norton Antivirus en Live Update verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Als dit niet werkt weet ik het ook niet meer.....Vandaag is het woensdag dus in de loop van de dag zou de automatische updater moeten werken....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan