De boel opgelost door alles er af te gooien, adaware of niet als Norton pro elke keer komt aankakken met een stuk of 40 virussen en ander ongemak waarvan de helft niet gerepareerd kan worden en je weg moet klikken met de mededeling dat je systeem nog is geïnfecteerd dan slaap je niet meer zo lekker en het is ook niet te verklaren met zone alarm pro, spybot, adaware pro system mechanic pro, pestcontrol norton system works en dan ook nog af en toe online controleren voor de gein etc.........de boel bleef ook cotinue hangen met de mededeling < dit programma reageert niet en zelfs dat kan meestal niet weggeklikt worden ook niet met taakbeheer....weet nu nog steeds niet wat dit veroorzaakt kan hebben maar wel moet readmin en cool remote control er mee te maken hebben want die werden als RAT gezien door pestcontrol, nadat ik die zogenaamde rats had verwijderd sloeg Norton op tilt.....maar voorheen deden die progs het zonder problemen.......dus nog ff brainstormen dus....oh ja en mail washer pro deed ook nog mee dus eigenlijk was er geen doorkomen aan...
Als je op de zogenaamde niet verwijderbare **** klikt kwam je in een Symantec site waarin stond hoe je wel kon verwijderen..... door upgraden!!! nou je begrijpt het al dat kon niet want dat was dus gewoon al gedaan en verder handmatig maar dat lukte niet want er stond niks wat verwijderd moest worden. zo kan ik nog wel ff doorgaan.....wel de meest ongrijpbare minsituatie ever in mijn computer carriere........maar alles draait weer naar behoren, heb wel een standaard install met alle updates van winxp pro op een dvd gebrand.....want dat lijkt me zo langzamerhand wel makkelijk...ben je wat vlugger klaar in het vervolg......