Norton blokkeert Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

popjessjo

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2009
Berichten
69
Norton Chrome.jpg
Hallo iedereen,

Ik gebruik al een jaar Google Chrome, zonder problemen, en daar wil ik graag nog even mee doorgaan :D. Maar toen ik gisteren Google Chrome opstartte, bleef de pagina leeg en kon ik eigenlijk alleen maar afsluiten. Na een tijdje kwam ik er achter dat Norton een bepaald bestand van Chrome blokkeert (zie bijlage). Ik heb Google Chrome al opnieuw geïnstalleerd, maar dat had geen zin. Wie weet een oplossing zonder dat ik Google Chrome of Norton moet verwijderen?
 
Laatst bewerkt:
Ook ik ben een gebruiker van chrome en norton. Alleen nooit problemen gehad. Ik zie trouwens geen bijlage?
 
Inderdaad...
Ik zou het ook niet weten. Je hebt chrome gewoon van de officieele site gedownload toch?
 
Is er anders geen manier om dat bestand bij mijn uitzonderingen van Norton toe te voegen?
 
Ik heb 'm aan uitzonderingen toegevoegd (denk ik :p), maar doet 't nog niet...
 
misschien moet je eerst kijken waar de melding vandaan komt voordat je hem aan de uitzonderingen toevoegd.

De melding is er niet voor niets.
Nu weet ik niet of jij mensen uit moldavie kent maar daar komt het ip vandaan wat er in de screenshot vermeld word

Code:
inetnum:        178.17.160.0 - 178.17.175.255
netname:        MD-TRABIA-20100323
descr:          I.C.S. Trabia-Network S.R.L.
country:        MD
org:            ORG-ITS10-RIPE
admin-c:        TNET-RIPE
tech-c:         TNET-RIPE
status:         ALLOCATED PA
mnt-by:         RIPE-NCC-HM-MNT
mnt-irt:        IRT-TRABIA
mnt-lower:      TRABIA-MNT
mnt-routes:     TRABIA-MNT
mnt-domains:    TRABIA-MNT
source:         RIPE 

irt:            IRT-TRABIA
address:        I.C.S. Trabia-Network S.R.L.
address:        str. V. Pircalab 52
address:        2012 Chisinau
address:        Republic of Moldova
phone:          +373 (22) 844-844
fax-no:         +373 (22) 844-509
abuse-mailbox:  abuse@trabia.net

Ga eerst maar eens grondig scannen met MalwareBytes Anti Malware (MBAM) en SuperAntiSpyware
 
Sorry voor de late reactie (ben ziek geweest :( ), maar ik ga het proberen! Trouwens, ik heb niet echt verstand van al die beveiligingsprogramma's, maar waarom zou MBAM het virus wel vinden en Norton Internet Security niet?
Popjessjo
 
Opgelost!

Ik heb het opgelost! Het bleek een "tidserv" virus te zijn, en met een simpel programma kun je dat verwijderen! Bedankt voor alle reacties!

Popjessjo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan