Norton internet security 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc474

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2003
heb net de nieuwe gehaald voor 2004, geinstalleerd maar alles begon te flippen, waarom die gare reclame filters enzo niks was meer normaal,.

Goed dus ik verwijderd en d8 dan instaleer ik straks alleen die virusscanner & firrewall, loop me pc vast na de helft, nu wil ik oopniuew installeren, geeftie aan dat er al een deel (zoiets) opstaat en daarom niet kan instaleren, ik heb alle mappen enzo eraf gegooid van norton / symantec en nog doetie het niet!

weet iemand hoe ik het er normaal weer op krijg???

alvast erg bedankt!!

Je moet echt alles verwijderen van je pc,voordat je overnieuw begint.Schijnt een soort cleaningstool te wezen voor je pc m.b.t. norton,weet de link zo even niet ,maar staat wel ergens vermeld hier op helpmij

jah normaal doe ik dus gewoon via configuratie/ software / en dan norton verwijderen, maar daar staatie nu dus niet in omdat de helft ofzo geinstalleerd is. *****zooikost 75 euro en hele opc gaat flippen!:@

Heb vandaag ook toevallig norton er nieuw opgezet.Doe zelf ook via config en laat na die tijd regcleaner er even op los,kan daarna zonder ellende installen.Als je laat zoeken op bestanden of mappen vind hij dan ook niks meer

nee alles watie vond (wat mapjes en rare bestandjes) al verwijderd, want via config scherm krijg ik hem niet meer te zien.

maar wat zei je over Reg cleaner, wat is dat precies?

vind nu nog 1 bestand in windows / temp

maatr dat is zon wit vierkantje met windows logotje erop..zal ook niet erg handig te gebruiken zijn..

Geplaatst door klepzeikers
Je moet echt alles verwijderen van je pc,voordat je overnieuw begint.Schijnt een soort cleaningstool te wezen voor je pc m.b.t. norton,weet de link zo even niet ,maar staat wel ergens vermeld hier op helpmij

Even een kleine correctie: dat tooltje is niet voor NIS 2004.

Haalt alle oude ongebruikte register meldingen enzo voor je weg,dus ook dingen die nu de install misschien voor je tegen houden.
Kijk anders nog eens bij zoeken naar mappen en bestanden of alles omtrent norton weg is.
Kijk ik even voor je waar de regcleaner kunt downloaden

als ik wil instaleren krijg ik deze error:

this MSI must be launched through setup

verder alles verwijderd, maar als ik via config scherm dat symantec update gedoe (dat staat daar dus wel) wil verwijderen staat er weer dat het niet weg kan omdat NIS dat gebruikt.

ik had ook gedonder met nis 2004 heb het er af gehaald

en er weer 2003 op gezet.

was jou versie toevaliig ook nederlands ???

Geplaatst door virtuosa
ik had ook gedonder met nis 2004 heb het er af gehaald

en er weer 2003 op gezet.

was jou versie toevaliig ook nederlands ???

Jah ik heb ook de Nederlandse versie (Legaal gekocht, vet duur en dan krijg je dit gedonder).
Nog steeds diezelfde error die ik net al zei, krijg wel gewoon de keuze tussen full / gedeeltelijke instal, waarbij ik gedeeltelijk doe want dat ouderlijk toezichty hoeft niet..dan gaatie checken ofzo voor het installeren en dan die error.

Maarr hoe kan ik het dan doen in de Veilige Modus??

Geplaatst door marc474

Maarr hoe kan ik het dan doen in de Veilige Modus??

Tijdens het opstarten op F8 drukken (moet vaak meerdere malen), of (bij sommige pc's) op Ctrl, dan in het menu dat je krijg kiezen voor veilige modus.

ja ok dat wist ik wel, maarre in de veilige modus werkt je cd rom speler niet..of kan ik dan alles van NIS eraf gooien terwijl volges mij alles er af is, zou niet weten waar er nog iets moet staan. zoeken vind ik ook helemaal niks.

zo heb ik het gedaan,en werkt goed.
Download regcleaner.
Start regcleaner op en zet even de nederlandse taal erop.
Klik nu op installeren en verwijderen,vink alles wat je nog ziet van norton aan en de- installeren die zaken.
Doe nu extra en ga naar register opschonen daarna na voer ze alle uit.
Alles wat je nu te zien krijgt kan verwijderd worden(staat ook aangegeven dat het verwijderd kan worden).
Start je pc opnieuw op en dan moet je de install kunnen doen,ging bij mij verder prima.

staat helemaal geen extra in..

Bestand / Selecteer / Talen / Help

heb nieuwe scan' gekozen en hij heeft rond de 900 ongeldige items gevonde...is dat erg veel...?
staat voor zover ik zie niks van norton bij, wel van Symantec, dat kan dus allemaal zo verwijderd worden???

heb die zooi van Symentec aangevinkt en toen repareren (moest wel stond nikis bij van verwijderen) en toen gafie zelf al aan dat het verwijderd was, (is nog wel een backup waar het in staat maar goed gerestart en nog kanie niet instaleren, maar heb jij geen andere programma want het heet bij mij

Reg Supreme

en bij jou RegCleaner...?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan