Norton internet security 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk heeft Gezina je bericht niet gekregen.
Ja ze zijn zeker goed.
Mijn man heeft AVG er opzitten. Het enige verschil met b.v. Norton is dat je handmatig moet updaten. (tenzij ik wat over het hoofd heb gezien ;)

:) Heb idd deze over het hoofd gezien, edoch net als met betaalde AV's zijn de meningen verdeeld maar over AVG zijn er best veel tevreden gebruikers.

Geplaatst door Elisa
Waarschijnlijk heeft Gezina je bericht niet gekregen.
Ja ze zijn zeker goed.
Mijn man heeft AVG er opzitten. Het enige verschil met b.v. Norton is dat je handmatig moet updaten. (tenzij ik wat over het hoofd heb gezien ;)

ok heb ook al avg op mijn pc gehad maar daar ik via mijn provider n.i.s. kon verkrijgen aan een reductie tarief had ik deze dan besteld dus duidelijk in mijn geval geld in het water van avg ben ik ook tevrden

mvg
marino

marino61,
Wat je ook kunt doen is een reparatie van windows xp met de windows xp cd en kijken of dat je probleem van Norton oplost.

En ook een schijfcontrole is wel handig om te doen (rechts klikken op C-eigenschappen-extra-nu controleren en alle twee vakken aanvinken.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door saldos
marino61,
Wat je ook kunt doen is een reparatie van windows xp met de windows xp cd en kijken of dat je probleem van Norton oplost.

En ook een schijfcontrole is wel handig om te doen (rechts klikken op C-eigenschappen-extra-nu controleren en alle twee vakken aanvinken.

hallo

heb dit reeds gedaan met de versie van 2003 en het probleem bleef hetzelfde maar ik doe nu wel verder met de versie van 2002
ienieder geval hartelijke dank voor het bereid zijn om problemen te proberen oplossen
mvg

marino

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan