Norton Internet Security 2007 taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jingles

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2003
Hallo,

Ik heb norton internet security 2007 geinstaleerd.
Nu komt het pictogram niet in de taakbalk / en naast het klokje.
ook kan ik norton niet openen door op het pictogram op het bureau blad te klikken.
wat kan ik hier aan doen?

Kun je Norton Internet Security 2007 wel openen / starten via Start --> Alle programma's --> Norton Internet Security?
Anders dat ook niet gaat je of je kunt Norton of Norton Internet Security niet in de lijst vinden is er iets mis gegaan tijdens de installatie, en is een herinstallatie de beste optie.

ook via start --> Alle programma's --> Norton Internet Security is het niet te openen. installatie is goed gegaan. opnieuw installeren gaat niet, dan ben ik gelijk de 365 dagen kwijt.

Die ben je niet kwijt, je kunt Norton gewoon deinstalleren en opnieuw installeren als je dat zou willen.

Maar, krijg je een melding als je Norton wilt starten of kan je Norton / Norton Internet Security helemaal niet vinden in de lijst? Geef eens wat meer informatie..

als ik Norton Internet Security wil verwijderen geeft hij een waarschuwing dat ik dan de resterende dagen kwijd ben .
verder staat Norton Internet Security gewoon onder start programmas.
als ik op Norton Internet Security klik opent hij Norton Internet Security niet.

met rechte muis knop op een bestand klikken en dan scannen met Norton Internet Security doet hij wel, en laat ook het scan venster zien.

norton opnieuw geinstalleed. het probleem leek zich opgelost te hebben maar savonds toen ik de pc weer aan deet was het probleem er weer.
Nieuwe virus scan gekocht . geen norton meer voor mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan