Norton Internet Security 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woolf

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2006
Ik kocht een 'Norton Internet Security 2007', en instaleerde hem op mijn lap top...alles werkt perfect. In de winkel waar ik de '2007' kocht, verzekerde men me, dat ik hem ook perfect op de vaste PC kon instaleren. Daar stond tot nu toe een '2006' versie op. Bij het begin van de instalatie verwijderde hij mijn oude Norton, maar plots stopte de instalatie, en kreeg ik de melding "... problemen bij het herkennen van (of door...) de Windows Installer"... Ik verwijderde daarna alle sporen van Norton met een Tool, maar krijg mijn nieuwe of zelfs oude Norton niet meer geïnstaleerd. Nu begrijp ik dat deze versie toch maar voor één PC kon. Mijn fout. Maar wat als ik nu een tweede, nieuwe versie aanschaf, ga ik die normaal kunnen instaleren??? Of heeft het er mee te maken, dat ik op mijn vaste PC geen oficiele Windows draai??? Tot hier toe, was dat voor het instaleren van Norton, geen probleem. Wie kan mij helpen, en wat moet ik doen om alsnog een nieuwe versie te instaleren en veilig te blijven 'surfen'...... :shocked:

Als je toch nog wilt proberen om Norton te installeren, kan je het zo doen:

1) Doe hier de Norton Removal Tool en laat alle resten van Norton zo verwijderen
2) Start opnieuw op
3) Ruim je systeem op met CCleaner en ook je register met CCleaner met het onderdeel '' Problemen ''.
4) Probeer dan Norton opnieuw te installeren.

En als je toch beveiliging wilt, kan je ook een ander programma nemen:

-Voor anti-virus AVG Free of Avast bijvoorbeeld
-Voor een firewall ZoneAlarm Free, Sygate of Comodo.

Lukt niet...

:confused: Hoi, ik deed netjes alles wat U zei, de PC is nu merkelijk sneller... maar kan nog steeds mijn Norton niet installeren. Ik krijg steeds dezelfde melding:... "Setup, kan niet worden geïnstalleerd omdat er een probleem was met het verifiëren van uw Microsoft Windows Installer"...Waar zou de fout zitten???

Heb net AVG free, geïnstaleerd zonder problemen... zou het dan toch niet in mijn Windows zitten???

grtjs
Woolf:o

Laatst bewerkt:
Dan is er een fout met Windows Installer, dus met Windows omdat ie niet officieel is.
Ik zou gewoon AVG en een firewall erop houden, dat is zeker even goede beveiliging als Norton en je pc loopt zeker sneller zonder Norton. Het is verschil is nu al merkbaar.

:thumb: In elk geval, bedankt voor de hulp... ik draai nu op AVG en Zonealarm... nog één laatste vraagje... vermits het zo'n verschil maakte, kan ik zonder problemen, mijn PC of Laptop, regelmatig oppoetsen met CClean???
grtjs... Woolf...:)

Ja CCleaner zeker blijven gebruiken!
Als je elke week CCleaner je systeem laat opschonen en op Fouten laat controleren blijft je systeem beter lopen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan