Ik kocht een 'Norton Internet Security 2007', en instaleerde hem op mijn lap top...alles werkt perfect. In de winkel waar ik de '2007' kocht, verzekerde men me, dat ik hem ook perfect op de vaste PC kon instaleren. Daar stond tot nu toe een '2006' versie op. Bij het begin van de instalatie verwijderde hij mijn oude Norton, maar plots stopte de instalatie, en kreeg ik de melding "... problemen bij het herkennen van (of door...) de Windows Installer"... Ik verwijderde daarna alle sporen van Norton met een Tool, maar krijg mijn nieuwe of zelfs oude Norton niet meer geïnstaleerd. Nu begrijp ik dat deze versie toch maar voor één PC kon. Mijn fout. Maar wat als ik nu een tweede, nieuwe versie aanschaf, ga ik die normaal kunnen instaleren??? Of heeft het er mee te maken, dat ik op mijn vaste PC geen oficiele Windows draai??? Tot hier toe, was dat voor het instaleren van Norton, geen probleem. Wie kan mij helpen, en wat moet ik doen om alsnog een nieuwe versie te instaleren en veilig te blijven 'surfen'...... :shocked: