Norton Internet Security blokkeert afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt, maar ook niet de oplossing ik heb trouwens Explorer 6.0

Bud

Buddy61,

Doe dit even:

Open NIS-opties-internet security-webcontent-Klik dan op standaard waarde-en zet de informatie over de bezochte sites op "toestaan"-ok.
Hopelijk is je probleem opgelost nu.

bedankt voor wederom een poging om mijn prbleem op te lossen maar helaas..... nog steeds niet alle afbeeldingen te zien.

Bud

Buddy61,
Verwijder NIS anders even en gebruik daarna RNIS vanaf hier:

rnis

En installeer daarna opnieuw. Maar voordat je installeerd, moet je alle achtergrond programma's sluiten met Alt-ctrl-del.

Hallo,

zeker kazaa lite geinstaleerd, voor of na het instaleren van norton?
Kazaa lite past namelijk je hosts (zonder extensie) bestand aan in je windows dir. Deze kun je gewoon openen met notepad, alles na de regel "127.0.0.1 localhost", verwijderen.

Groetjes Erik Rothuis

Bedankt voor je reactie Roto,

Ik had Kazaa inderdaad geinstalleerd maar inmiddels ervan afgegooid voordat ik NIS 2003 had geupdate.

Het is mij niet helemaal duidelijk: wat moet ik openen in notepad?

Bud

Ga naar start, zoeken, geef daar in hosts en laat hem zoeken op je C: schijf. Na het zoeken heeft die 2 of meer bestanden gevonden. Selecteer het bestand "hosts" zonder extensie. En open het met notepad.

Verwijder hierin alles na de regel "127.0.0.1 localhost".

Groetjes Erik Rothuis

Ik heb het bestand hosts gevonden maar dat bestand is helemaal leeg (heeft ook een grootte van 0kb).

klopt dit?

Bud

Saldos ik lees nu pas jouw bericht met RNIS, maar voordat ik dat doe wat is RNIS?
En moet ik RNIS weer verwijderen voordat ik NIS weer installeer?

Bud

Buddy61,

RNIS (remove norton internet security) verwijderd de restanten van Norton internet security en van Norton personal firewall.

Als alles het weer doet, dan mag je het gewoon weggooien nadat je NIS hebt geinstalleerd.
Als je nog steeds dezelfde probleem hebt, wacht er dan nog even mee voordat je het weggooid.

Saldos,

RNIS gebruikt en opnieuw NIS geinstalleerd (heeft trouwens nogal moeite gekost, ik kreeg steeds foutmeldingen na een stuk of 3 keer opnieuw geinstalleerd te hebben loopt NIS weer).
Maar al met al explorer download nog STEEDS NIET alle afbeeldingen. Wat een ellende.

Bud

Alles verwijderd uit objecten en flash-player geinstalleerd: ook dit heeft mocht niet baten.

Bud.

Buddy61,

Heb je toevallig nog een andere firewall op de pc behalve Norton?

En kun je de interne firewall van XP ook uitzetten a.u.b.?

Ik heb geen ander firewall op mijn PC en ik heb geen XP maar ME

Bedankt Bud

Ok doe dit: open Norton internet security-options-internet security-firewall en verwijder HTTP poort 80 van de lijst.
Is je probleem dan opgelost?

OKAY SALDOS.

Volgens mij is het nu opgelost, maar wat is nu poort 80 heb ik deze niet nodig?

Bedankt Saldos met het volhouden voor het oplossen van het probleem.

Bud.

Je bent ook beschermd zonder die HTTP poort.
Het is een extratje eigenlijk.

En uiteraard graag gedaan. Blij dat het opgelost is :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan