NORTON, upgrade of abonnement verlengen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik word er ondertussen wel gestoord van hoor..:-(((

De een zegt dit, de ander zegt dat.. :-(((

Ik ga eerst maar op vakantie, lekker naar de zon.. mmmmmm...

Misschien is er, nadat ik terug ben, nog wel een andere mogelijkheid.. dan wordt het tenminste nog ingewikkelder!!!!! zucht, zucht....

sweetsugarbaby en Gezina,

Vertrouwen jullie mij?
De angst is echt ongegrond.
Ik geef je de methode waarin de kans op problemen tijdens de installatie minimaal is. En ik denk dat ik genoeg ervaring met Norton heb om dat te kunnen doen.

Mocht je daaraan twijfelen, lees dan deze topics even en dan zul je zien dat ik Elisa, XP_PC en marianneke precies hetzelfde heb gezegd en lees dan ook hun reacties:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=102293&perpage=20&pagenumber=1

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&postid=674010#post674010

Laatst bewerkt:
Geplaatst door saldos
sweetsugarbaby en Gezina,

Vertrouwen jullie mij?
De angst is echt ongegrond.
Ik geef je de methode waarin de kans op problemen tijdens de installatie minimaal is. En ik denk dat ik genoeg ervaring met Norton heb om dat te kunnen doen.

Mocht je daaraan twijfelen, lees dan deze topics even en dan zul je zien dat ik Elisa, XP_PC en marianneke precies hetzelfde heb gezegd en lees dan ook hun reacties:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=102293&perpage=20&pagenumber=1

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&postid=674010#post674010

Sweetsugarbaby, mijn excuses naar jou omdat ik je kennelijk in nog grotere verwarring heb gebracht met mijn opmerkingen, in deze is Saldos de deskundige en zijn adviezen kan je zeker ter harte nemen! (dus vertrouwen is er wel degelijk, no worries here)>Saldos, tegen de tijd dat ik moet 'verversen' ga ik nog wel in conclaaf met jou maar kan kan ook best zijn dat ik dan allang de zooi qua IE heb ge-upgrade, me is een zeer koppig eigenwijs tiep.:D!

saldos, ik vertrouw je 100% hoor!!..

Zoals ik al zei, na de vakantie moet ik de boel upgraden, en dan zal ik doen wat jij gezegd hebt!!.. :-))

Je hoort nog van mij hoe alles verlopen is. maar dat duurt nog wel 6 weken.. :-))..

Gezina, excuses zijn niet nodig hoor, ik weet dat je het goed bedoelt.. :-))

Bedankt Gezina, zal wel lukken.. :-)))

(Ik kan nog steeds geen smilies gebruiken).. :-(((

Prettige vakantie Sweetsugar !!
Ik hoor nog als je een of andere nodig hebt.

Enjoy your holiday !! (vreemd, ik kan ook geen smiles plaatsen)
Groetjes
Falco

Bedankt Gezina.

sweetsugarbaby,
Een prettige vakantie en we zien je wel terug binnenkort.

XXX

Bedankt jongens..

6 weken naar de zon.. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.. :-)))))

tot ziens..

Saldos, of iemand anders!!

Ik moet nu dus mijn Norton upgraden. ik heb de cd online besteld en vandaag ontvangen. Je zegt hier ergens, dat ik eerst explorer 6 moet downloaden (ik heb n.l. nog 5.5), en dan pas de explorer 6 service pack 1... Je geeft de links hier, maar de link naar explorer 6 werkt niet, en ik zie ook nergens anders een download voor explorer 6, wel explorer 6 service pack 1...
Wat moet ik nu doen?? Is het voldoende om explorer 6 service pack 1 te downloaden??? Mijn norton A,V, abonnement is vandaag afgelopen, ik moet hem dus nu updaten!!!..

Upgraden mislukt

Hallo,
Heb net een paar weken geleden dagen en weekenden besteed aan het upgraden van NAV 2001 naar 2003. Resultaat: NIET GELUKT. Bij aankoop VAIO Sony zat de NAV erin, hoefde 'alleen maar' te registreren. Daar begon de ellende, niet gelukt. Daarna het ding gekocht en dat lukte. Nu het ding verlengd of geupgrade moest worden ging het mis. De hele procedure, op icoontje klikken, live update, etc etc upgrade klikken, creditcard nummer invullen en daarna mis. Kreeg een errornummer 20033004 of zoiets (vergeten wat). Symantec troubleshooter (tegen de muur praten gaat beter, want dat kost je geen cent), Sony Vaio (kon niet helpen), Symantec zelf via de ingewikkelde manier mail gestuurd (krijg je ook weer automatische antwoorden, NIEMAND heeft uitgelegd wat dat errornummer was!). Nog creditcard mij. gebeld en gevraagd of er iets met mijn credit card was, niets aan de hand. Na honderd keer of zo het abonnement gewoon verlengd en dat lukte met creditcard en al. Zit nu dus met een verouderd ding waar 21 Euro en nog wat voor betaald is naast al de uren op het net (oversteeg de uren natuurlijk ruim). Hij werkt wel, mag dus eigenlijk niet klagen.
Dat was mijn leed.
Groeten Anher :)

anher,

Als je dat soort problemen hebt met credit card en verlengen van de abonnement etc, dan kun je het best even bellen naar de customer service van Symantec.
De telefoon nummer ervan is: 020 5040 511

Mislukte upgrade NAV

Hallo Saldos,
Ik woon in Sri Lanka en er is 5 uur tijdsverschil of weekend, maar in ieder geval bedankt voor het telefoonnummer. Goed voor volgend jaar als de verlenging/upgrade weer aan de beurt is.
Het meest storende is dat je notabene een error nummer krijgt en je totaal geen antwoord ontvangt als je dat meldt. Zo'n stomme 'machine' doet maar wat. Jammer dat het inmiddels allemaal heb weggegooid, want anders had je nog een leuk eenrichtingsverkeer geleuter kunnen volgen. Ik begrijp dat als leken iets proberen uit te leggen wat fout gaat dat de experts er al zover van af staan en ze de in hun ogen kromme taal niet meer begrijpen. Mijn credit card deed het wel op mijn andere computer bij de upgrade. Dus aan de credit card kan het niet gelegen hebben. Wat ik overigens toen allemaal heb opgezocht, serienummers, andere websites, tig keer die heel vervelende doorklik sites met vragen die soms niet te beantwoorden zijn (ben immers een leek). Waarom niet gewoon een e-mail, nou ja, dat werkte dus ook niet.
Nogmaals dank. groeten Anher

Hallo Saldos..

perfekt!!!!!!!
Ik heb NAV 2003 op de pc gezet volgens de "Saldos" methode!!! Hij doet het prima!!! Bedankt he!!!

Nog een vraagje, sinds ik NAV 2003 op de pc heb, (sinds vandaag..) krijg ik van Zone Alarm de vraag of ik LiveUpdate Engine COM Module toestemming geef verbinding met het net te mogen hebben. Ik vermoed dat het een prog. is dat bij NAV. hoort, maar ik weet het niet zeker. Kan ik de vraag met ja beantwoorden??

O, nog een vraag, ik kon geen security disks maken bij de installatie van NAV 2003. Ook niet met de optie "niet formateren". Ik heb lege diskettes gebruikt, maar het lukte niet.. Enig idee hoe ik dit kan oplossen??

Alvast bedankt..

groet

ria

Geplaatst door sweetsugarbaby
Hallo Saldos..
perfekt!!!!!!!
Ik heb NAV 2003 op de pc gezet volgens de "Saldos" methode!!! Hij doet het prima!!! Bedankt he!!!

Mooi zo, blij te horen en graag gedaan :)

Wat betreft de LiveUpdate Engine COM, die moet je zelfs toestemming geven in zonealarm, want anders doet je automatic liveupdate het niet meer.

Wat betreft de recue diskettes: Ik weet niet waarom je geen rescue diskettes kunt maken. Dat zou geen problemen moeten geven. Krijg je een bepaalde foutmelding erbij? Zo ja, welke foutmelding krijg je dan?
En probeer het ook even met een andere merk diskettes. Als dat ook niet lukt, formatteer de diskettes eerst dan.

Hopeloze service Symantec/Norton

Hallo,

We zijn een jaar verder en dus probeer ik weer de spullen te upgraden, weer geen geluk. Verder weer geen reactie van Symantec, verder aan de telefoon gehangen zoals Saldos had aangeraden (30 minuten en dat vanuit het verre buitenland) en geheel niets. Vind het absoluut treurig van deze geldverslindende nav, wel laten kopen, maar geen vragen beantwoorden, geen enkele service.

Ik heb geen probleem met creditcard maar met mensen die niet willen luisteren.

Wilde het even kwijt, want ik ben het spuugzat dat je maar steeds op deze manier wordt behandeld door de 'experts', zij verdienen en wij de ellende

groeten Anher:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan