Norton verwijderd vanaf nu ook Spyware !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad. Want er is geen risico om werkelijk ergens door geïnfecteerd te raken.
 
Geplaatst door Kleinkramer
Inderdaad. Want er is geen risico om werkelijk ergens door geïnfecteerd te raken.

Nee klopt, maar Norton herkend wel blijkbaar een foute code in die link en dat is al genoeg voor Norton om een waarschuwing te geven.

Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat iemand een site had gemaakt en elke keer als ik daarheen ging ging Norton af.
Wat bleek toen: De maker van de site had er een haakje teveel in waardoor hij zich niet hield aan de regels van html en dat is voor NIS (nu hebben we het over de firewall) genoeg reden om die site dan niet te vertrouwen.
 
Laatst bewerkt:
Niet om nou wéér met je in discussie te gaan, maar ik heb zelf toch écht het liefst dat mijn antivirus alleen "backdoors" of gevaarlijke codes signaleert wanneer ze er ook werkelijk zijn.

En dat is hier toch écht niet het geval. Het is een onschadelijke hyperlink.
 
Ik heb Norton gewoon hoog staan. Ik kan hem ook op medium zetten en dan zal hij waarschijnlijk niet afgaan bij deze link, maar ik heb hem express op hoog staan, want dan werkt de heuristische functie van NAV beter.
 
Vooralsnog is het bij de technische staf van Symantec nog behoorlijk wennen aan dialers, spyware etc. Je mag hopen dat ze mettertijd een flinke bijspijkercursus krijgen. Voorbeeld

LOL!:D

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door Bennie
Vooralsnog is het bij de technische staf van Symantec nog behoorlijk wennen aan dialers, spyware etc. Je mag hopen dat ze mettertijd een flinke bijspijkercursus krijgen. Voorbeeld
LOL!:D
Groetjes,
Bennie

hahaha die is erg leuk Bennie.
Deze link bewaar ik. Ik vond dit erg grappig:

"Klik op start en op zoeken, typt u in het woord sex
klik op zoeken en verwijdeer alle gevonden items MAAR niet verwijderen bestanden met extention DLL".

LoL
 
LOL

:D
meneer symantec, welke moet ik verwijderen :D :p

Resultaten 1 - 10 van circa 152,000,000. Zoekbewerking duurde 0.09 seconden

groeten Oossie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan