Norton verwijderd vanaf nu ook Spyware !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

saldos

Inventaris
Lid geworden
3 aug 2001
Berichten
10.676
Norton antivirus verwijderd vanaf nu ook spyware en ad-aware.
Ik heb helaas nog geen artikelen erover.
Maar de aankomende updates van Norton zijn heel erg groot en dat komt hierdoor.
Zodra ik meer informatie en links heb, dan zal ik die zeker posten.

Deze artikelen zijn oude artikelen en gelden dus niet meer. Het kan zijn dat die de aankomende tijd gaan veranderen:

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/jokes.or.adware.html


http://service1.symantec.com/SUPPOR...6c797b35b9db742f88256bd0007e4eef?OpenDocument
 
hoi,

daarom dus, ik heb gisteren een update gedaan en die was bijna 7 mb groot. ( 2 x ongeveer 3.5 mb )
 
Da's leuke info.:)
Bedankt Saldos.

Net de update gedaan die was ongeveer maar 1mb.
 
Laatst bewerkt:
geweldig want iedereen scant zich suf op spyware en is druk bezig met progjes... ik had er al eens over gelezen dat ze ermee bezig waren bij symantec dus vanaf nu halen ze die rommel weg :)
 
hoi Saldos,

ik vermoed dat je dan gewoon een virusscan moet doen en dat ie vanzelf spy-en adware mee opzoekt ?
Ik ben nieuwsgierig wat het resultaat zal zijn, is nu aan het scannen. Je hoort het wel.....
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door de jean
hoi Saldos,

ik vermoed dat je dan gewoon een virusscan moet doen en dat ie vanzelf spy-en adware mee opzoekt ?

ja inderdaad. Het betekend dus ook de de realtime scanner spyware verwijderd al bij het binnenkomen van de computer.
 
Laatst bewerkt:
Hebben we dan nog wel spywareGuard and spyware blaster nodig??? Die heb ik n.l. net gisteren geinstalleerd...
 
Geplaatst door sweetsugarbaby
Hebben we dan nog wel spywareGuard and spyware blaster nodig??? Die heb ik n.l. net gisteren geinstalleerd...

Weet ik niet. Dat moet nog blijken.
Uiteindelijk is dat wel de bedoeling.
 
Geplaatst door sweetsugarbaby
Intelligent updater van vandaag: 3.84 mb...
Dus geen anti-spyware update?????

jawel, want hij is dus groter dan normaal.
 
hoi,

heeft bij mij niks gevonden, maar ik gebruik al wel adaware 6 pro en spybot......
 
Saldos.. ik blijf aan het bedanken.. :))

Als dank voor alle hulp hier in helpmij.nl heb ik mij aangemeld als verenigingslid.. :))

Vanaf heden zal ik dus niet telkens een bedank-bericht hier plaatsen.. dat wordt zoooo vervelend...

Dus bij voorbaat aan iedereen: duizend maal dank.. lol..

groetjes

ria
 
Gefeliciteerd sweetsugarbaby met je lidmaatschap.

En graag gedaan :)
 
Saldos,

Is er al iets bekend over hoeveel en wat ze gaan opsporen? Misschien moet ik op zoek naar een andere virusscanner. :( :mad:

Groetjes,

Pieter
 
Geplaatst door Pieter Arntz
Saldos,

Is er al iets bekend over hoeveel en wat ze gaan opsporen? Misschien moet ik op zoek naar een andere virusscanner. :( :mad:

Groetjes,

Pieter

Nee is nog niet bekend.
 
Gaaf Saldos, we wachten maar af, kun je in het programma zien of het werkt of niet, eerlijk gezegd begrijp ik het niet helemaal :confused:

Groeten Oossie
 
Geplaatst door oossie
Gaaf Saldos, we wachten maar af, kun je in het programma zien of het werkt of niet, eerlijk gezegd begrijp ik het niet helemaal :confused:

Groeten Oossie

Ik ook niet, want ik kan nergens zien of ie überhaupt scant op spyware en of je ergens iets kunt instellen in het configuratie scherm van norton.

en voor welke versies NAV geldt deze extra optie???

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan