Nou 's geen probleem maar...........

Status
Niet open voor verdere reacties.

finley

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2004
Berichten
84
Wanneer ik XP opstart, krijg ik altijd die foto 'Ierland' van Windows even te zien. Naast dat het extra tijd en geheugen kost met opstarten, vind ik dit erg irritant. Enig idee hoe dit te voorkomen?
 
Zoiets kun je meestal in het configuratiescherm aanpassen, ik weet zelf ook niet precies hoe, maar misschien helpt het je al een beetje op weg. Als ik tijd heb kijk ik zelf even en stuur ik je mijn bevindingen door.

Succes
 
Bureaublad

Druk op Start ; Configuratie scherm ; Beeld scherm ; Bureaublad ; Achtergrond:
dan klik je (Geen) aan alleen nog toepassen en OK aan klikken en
klaar.

Qubus
 
Laatst bewerkt:
Bureaublad

Dankjewel voor je tip. Maar dat is niet het probleem. Tijdens de opstart krijg ik de windows foto. Daarna gaat hij weg en komt mijn eigen bureaublad (met eigen foto) die ik volgens jouw procedure heb geactiveerd.
 
Zet eens /noguiboot achter de opstartregel in de boot.ini en kijk of dit helpt, overigens onderdrukt dat de bootscreen met de lopende groene balk, wel na een spatie de slash neerzetten.

Door start, instellingen, configuratiescherm, systeem, geavanceerd, dan de instellingen voor de opstart en herstelinstellingen en daar voor bewerken te kiezen kun je die aanpassen.

Ook in te stellen door msconfig in uitvoeren te gebruiken, bij boot.ini.
 
Laatst bewerkt:
Plaatje gedeleted

Hoi,

Oplossing heel simpel. Ik heb ierland.bmp gedeleted uit windows en nu geen last meer van. Het zal wel niet de meest nette manier zijn want hij zal bij het opstarten er wel naar zoeken maar ik ben er wel van af.

Bedankt voor jullie reakties.
Finley
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan