Sinds kort draait mijn Mac op Mavericks en daar heb ik de nieuwste versie van DPP (RAW-converter van Canon) op geïnstalleerd. Alles ziet er goed uit en andere programma's draaien stabiel, maar DPP stopt er af en toe spontaan mee en zoals meestal in dit soort zaken, ben ik dan al mijn gegevens kwijt, want hij safed niet voordat hij stopt.
Vervolgens kan ik een rapport naar Apple sturen en daar staat o.a. in:
Application Specific Information:
*** Terminating app due to uncaught exception 'NSObjectInaccessibleException', reason: 'NSDistantObject (0x61000086a980) is invalid (no connection)'
Performing @selector(saveOverwrite: ) from sender NSMenuItem 0x6100000afae0
terminating with uncaught exception of type NSException
abort() called
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn en hoe dit op te lossen is? Zo ja, dan hoor ik het heel graag!!
P.s. ik heb een spatie in het foutbericht moeten zetten, want anders kwam er een smiley te staan.

Application Specific Information:
*** Terminating app due to uncaught exception 'NSObjectInaccessibleException', reason: 'NSDistantObject (0x61000086a980) is invalid (no connection)'
Performing @selector(saveOverwrite: ) from sender NSMenuItem 0x6100000afae0
terminating with uncaught exception of type NSException
abort() called
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn en hoe dit op te lossen is? Zo ja, dan hoor ik het heel graag!!
P.s. ik heb een spatie in het foutbericht moeten zetten, want anders kwam er een smiley te staan.
Laatst bewerkt: